شناسهٔ خبر: 34923811 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

خط قرمز خطرناک یک سریال تلویزیونی

در سریال «در کنار هم ۲» شوخی نکردن با مواد مخدر خط قرمز عوامل سازنده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «در کنار هم ۲» به کارگردانی داریوش جهانگیری با محوریت موضوعاتی همچون شیوه‌های فرزند پروری، بررسی خانواده‌های مستبد و سهل انگار، تشریح ویژگی‌های خانواده مستعد، اعتیاد و... در ۴۰ قسمت ٢٥ دقیقه‌ای روایت می‌شود و فصل دوم آن، داستان خانواده رستم سالاری و دو فرزندش را دربرمی‌گیرد که بنا به دلایلی در یک خانه ساکن می‌شوند و ماجراهایی میان آن‌ها شکل می‌گیرد.

جهانگیری درباره برعهده گرفتن کارگردانی این اثر در فصل دوم بیان کرد: «کارگردانی فصل اول این سریال را من برعهده نداشتم اما بازیگران و فضای کار تقریبا مثل قبل است. با این وجود کارگردانی و سبک آن قطعا می‌تواند، تغییر کند.»

او افزود: «سعی کردم نوع کارگردانی‌ام به جنس این کار نزدیک باشد. در واقع هم به مدیوم تلویزیون پایبند باشم و هم از فرم خطی و یکدست فاصله بگیرم.»

جهانگیری درباره قاب بندی‌های سریال عنوان کرد: «در این سریال با ۲ دوربین تصویربرداری می‌کنیم و بعضی از سکانس‌ها که حسی است، نیز با سه دوربین ضبط می‌شود.»

او در پایان درباره موضوع سریال بیان کرد: «در این سریال یکی از خط قرمزها شوخی نکردن با مواد مخدر بوده است. به این ترتیب که نباید مصرف مواد مخدر یا اعتیاد یک کاراکتر نمایش داده می‌شد و پیام سریال پیشگیری از اعتیاد است که به شیوه‌ای هشدار دهنده مطرح می‌شود. البته ممکن است کاراکترها تا مرز مصرف مواد مخدر پیش بروند اما هرگز به آن دچار نخواهند شد.»

این سریال با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخــدر ساخته شده و کاری است از گروه خانواده شبکه دو سیما که این روزهای مراحل تصویربرداری خود را سپری می‌کند. تهیه‌کنندگی این اثر را آرزو ابوحمزه برعهده دارد.

سایر عوامل این سریال عبارتند از محمد عباس نژاد، شاهرخ باقری نژاد (نویسندگان)، قاسم سیلسپور(ناظر کاظمی)، حنانه شفیعی (کارشناس گروه تحقیق و گردآوری)، امیرحسین مدرس(مدیر برنامه ریزی)، فرشید احمدی(مدیر صدا برداری)، میثم بیدقی، علی شجاع(دستیاران کارگردان)، رضا ثامری(تصویر بردار)، نوید عبدلی(نور پرداز). 

۲۴۱۲۴۵

نظر شما