شناسهٔ خبر: 34922815 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نشست مدیرعامل بیمه ما با رئیس گسترش‌ و نوسازی صنایع ایران

نشست صمیمانه حجت بهاری‌فر مدیرعامل بیمه «ما» با محمدباقر عالی، معاون وزیر و رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در راستای گسترش همکاری‌های دو جانبه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از بیمه «ما»، این جلسه با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل، محمد جعفریان معاون برنامه ریزی و فناوری، میرسیاوش اسبقی معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی، داود شکری مدیر روابط عمومی و بازاریابی و عالی معاون وزیر و رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در شرکت ایدرو برگزار شد.

در این نشست طرفین ضمن اشاره به تفاهم نامه منعقد شده بین شرکت بیمه «ما» و وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای گسترش تعاملات در حوزه سرمایه‌گذاری و حضور حداکثری شرکت بیمه «ما» و ارتقاء کیفیت خدمات بیمه‌ای در شرکت ایدرو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حجت بهاری فر مدیر عامل بیمه «ما» رسالت شرکت را رضایت کامل مشتریان در چهار چوب قراردادهای فی‌مابین ذکر کرد و با تاکید بر ارائه خدمات متمایز به مشتریان استراتژیک شرکت، از حضور سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در جمع بیمه گذاران شرکت بیمه «ما» استقبال و اظهار امیدواری کرد.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظر شما