شناسهٔ خبر: 34921626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حکم شهردار جدید مهاباد از سوی استاندار آذربایجان‌غربی تایید شد

مهاباد- ایرنا- سخنگوی شورای اسلامی شهر مهاباد گفت: حکم انتصاب «کامران فاتح» که مدتی پیش توسط اعضای این شورا برای تصدی پست شهرداری به استان معرفی شده بود، از سوی استاندار آذربایجان‌غربی تایید شد.

صاحب‌خبر -

ابراهیم کریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حکم کامران فاتح به عنوان چهل و سومین شهردار مهاباد از سوی استانداری آذربایجان‌غربی تایید و به شورای اسلامی این شهر ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: جلسه تودیع و معارفه شهردار جدید مهاباد به زودی با حضور معاون عمرانی استاندار یا مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌غربی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

کامران فاتح دارای مدرک دکترای شهرسازی است؛ وی فعالیت در پست‌های مختلف شهرداری ارومیه، شهردار پیرانشهر و فعالیت در سازمان همیاری‌ شهرداری‌های آذربایجان‌غربی را در کارنامه کاری خود دارد.

از ۲۲ اردیبهشت ماه امسال با استعفای «کامران علیزاده‌آذر» شهردار اسبق مهاباد، که از شهریور سال ۱۳۹۶ شهردار این شهر بود، این شهرداری با سرپرستی «رشید درویشی» اداره می‌شد.
شهر ۱۶۷ هزار نفری مهاباد دارای ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومترمربع مساحت بوده و از سال ۱۳۰۶ بلدیه یا شهرداری در آن راه‌اندازی شده است.

۳۰۲۰/۶۱۸۵/۳۰۷۲

نظر شما