شناسهٔ خبر: 34921615 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

محمود بهمنی؛

هزینه پروژه‌های هفته دولت با رشد ۱۲۰ درصدی همراه است

ساوجبلاغ - نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال هزینه پروژه های هفته دولت با رشد ۱۲۰ درصدی مواجه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمود بهمنی ظهر شنبه در حاشیه سفر وزیر نیرو به استان البرز که به منظور افتتاح پروژه های شهرستان ساوجبلاغ انجام شد، اظهار کرد: امیدواریم توجه به اقشار آسیب پذیر کشور که از اولویت های کار دولت است بخوبی پیگیری کنیم.

وی در ادامه افزود: سال گذشته بیش از هزار میلیارد تومان هزینه صرف پروژه های هفته دولت شد که امسال با رشد دو برابری این هزینه کردها به حدود ۱۲۰ درصد رسیده است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی افزود: در پایان شهریور ماه امسال افتتاح متروی هشتگرد را داریم که موجب می شود حدود ۳۰ تا ۳۵ هزار مهاجر از تهران و کرج روانه هشتگرد شود که این جمعیت امکانات زیرساختی از جمله آب و برق نیاز دارند.

بهمنی با تاکید بر اینکه توسعه بافت های شهری باید با حرائم شهری متناسب باشد، ادامه داد: اگر بافت شهری بسته باشد مهاجرت معکوس پیش می آید.

وی عنوان کرد: در خارج از بافت های شهری در سطح این منطقه خانه هایی با قدمت ۷۰ سال داریم که باید با تامین زیرساخت ها از جمله آب و برق کاری کنیم که سکونت آنها در آن نقطه حفظ شود و مهاجرت نکنند.

نظر شما