شناسهٔ خبر: 34921580 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

مذاکره با بروژ بلژیک برای انتقال قرضی رضایی

صاحب‌خبر -

مسئولان دو باشگاه بروخه و شارلوا مذاکراتی برای انتقال قرضی کاوه رضایی به تیم سابق خود انجام خواهند داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از اسپورت باکس، کاوه رضایی بازیکن ایرانی از وضعیت خود در تیم بروخه راضی نیست. او دقایق بسیار کمی برای بازی در این تیم دارد و نمی‌تواند توانایی‌هایش را در این تیم نشان دهد. هر چند مهدی بیات در ابتدای فصل انتقال رضایی از بروخه به شارلوا را غیرممکن خواند و عنوان کرد که بازیکن ایرانی می‌تواند زیر نظر کلمنت احیا شود، ولی او هنوز نتوانسته در تیم بروخه فرصت بازی به دست بیاورد.

این هفته قرار بود دو تیم بروخه و شارلوا برابر هم در لیگ بلژیک قرار گیرند که این دیدار لغو شده و حالا که دو تیم در این هفته بازی ندارند، مسئولان بروخه و شارلوا قصد دارند از این تعطیلی استفاده کنند و درباره انتقال قرضی کاوه رضایی از بروخه به شارلوا مذاکره کنند.

به احتمال زیاد مدت این انتقال قرضی تا پایان فصل جاری است و بروخه قصد فروش دائمی بازیکن ایرانی خود را ندارد و به نظر می‌رسد مسائل مالی مهمترین چالش بین دو باشگاه برای نهایی شدن این انتقال باشد. رضایی در شارلوا خاطرات خوبی دارد و توانسته در این تیم عملکرد خوبی نیز داشته باشد. آن طور که مشخص است این بازیکن احتمالا یک فصل به صورت قرضی راهی شارلوا خواهد شد.

در صورت پیوستن رضایی با شارلوا او در کنار علی قلی‌زاده و یونس دلفی سه بازیکن ایرانی این تیم در لیگ بلژیک خواهند بود. پیش‌تر امید نورافکن از تیم شارلوا به صورت قرضی به سپاهان پیوست.

نظر شما