شناسهٔ خبر: 34921567 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نیروی انتظامی قدیمی | لینک خبر

کشف 40 میلیارد ریال پارچه قاچاق در بهبهان

گروه استان‌ها_ خوزستان_ فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله پارچه قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال در شهرستان بهبهان خبر داد.

صاحب‌خبر -

 

 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار "حیدر عباس زاده" ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی خیرآباد بهبهان با مشارکت پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با کار اطلاعاتی و کنترل دقیق محورهای مواصلاتی یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی با بیان اینکه یک دستگاه پژو ۴۰۵ که وظیفه اسکورت محموله قاچاق را داشت، شناسایی و توقیف شد، تصریح کرد: در بازرسی از کامیون توقیفی 785 طاقه پارچه فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 40 میلیارد ریال برآورد کرده اند، اظهار داشت: در این رابطه 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: عملکرد قاچاقچیان مخل تولید ملی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، از این رو تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از بیش ادامه دارد.*


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد

نظر شما