شناسهٔ خبر: 34921434 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

بالغ بر 2000 میلیارد ریال پروژه‌های ارتباطی در استان گیلان در هفته دولت افتتاح می‌شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان از افتتاح پروژه‌های حوزه ارتباطات در استان گیلان با سرمایه‌گذاری قریب به 2000 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

صاحب‌خبر -

فرزاد توکلی با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: به مناسبت فرارسیدن هفته دولت پروژه‌های در حوزه ارتباطات آماده شده و مراسم افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها در این هفته برگزار می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان به اتصال تعداد 50 شهر و روستا از طریق 383 نود نسل سوم تلفن همراه و 53 شهر و روستا از طریق 473 نود نسل چهارم توسط اپراتور همراه اول اشاره نمود.

وی همچنین از افتتاح سایت‌های تلفن همراه نسل دوم، سوم و چهارم توسط اپراتور دوم در نقاط مختلف استان خبر داد و افزود: علاوه بر افزایش ضریب پوشش دسترسی، مشترکین می‌توانند از پهنای باند فراهم شده توسط نسل‌های بالاتر این اپراتور بهره‌مند شوند.

توکلی در ادامه به افتتاح یک سایت تلفن همراه نسل سوم توسط اپراتور سوم در منطقه ماسال اشاره نمود 

مدیرکل ICT استان در راستای وظایف محوله به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور تامین زیرساخت‌های مورد نیاز ارائه خدمات الکترونیکی در روستاها اظهار داشت: پس از این افتتاح، 210 روستای دیگر استان نیز با اتصال به شبکه ملی اطلاعات از خدمات این شبکه بهره‌مند خواهند شد.

نظر شما