شناسهٔ خبر: 34921327 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جلسه پورحسن با داوری درمورد لیگ برتر والیبال/ بلاتکلیفی آقای سرپرست برای تصمیم‌گیری!

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال برای تعیین تکلیف رقابت‌های فصل پیش‌رو امروز جلسه‌ای را با افشین داوری خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون والیبال در آخرین بیانیه خود خطاب به تیم‌هایی که تصمیم دارند در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور پیدا کنند اعلام کرد که در روزهای شنبه تا دوشنبه مورخ 26 مرداد تا 28 مرداد، جهت تسویه حساب به امور مالی فدراسیون مراجعه کنند.

تاکنون تنها سه تیم راه‌یاب ملل مریوان، فولاد سپاهان و فولاد سیرجان ایرانیان تسویه حساب‌های خود را انجام داده‌اند و سایر تیم‌ها بلاتکیلف هستند. فدراسیون هم که دو بار زمان مدنظرش را تمدید کرده بود بازهم نتوانست تصمیم جدی درخصوص نحوه برگزاری مسابقات بگیرد.

گفته می‌شود امروز منوچهر پورحسن، رئیس سازمان لیگ فدراسیون جلسه‌ای را با افشین داوری سرپرست فدراسیون برگزار خواهد کرد تا درخصوص شرایط تیم‌ها تصمیم‌گیری شود. داوری در این مدت نشان داد که توانایی تصمیم‌گیری در مورد نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر را ندارد. به نظر می‌رسد در این جلسه درخصوص تیم‌هایی که خواهان حضور در لیگ برتر هستند تصمیم‌گیری می شود؛ شهداب یزد یکی از تیم‌هایی است که آمادگی خود را برای حضور در لیگ برتر اعلام کرده است.

پورحسن با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: وقتی تیم‌ها برای تسویه حساب به فدراسیون مراجعه نمی‌کنند ما چه کنیم؟ نمی‌توانیم به زور به دنبال تیم‌ها باشیم تا وارد لیگ برتر شوند. ما تاریخ شروع لیگ را 8 آبان ماه اعلام کرده‌ایم و باید زودتر برنامه‌ریزی کنیم تا باشگاه‌ها بتوانند برای برگزاری مسابقات خود برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه داد: به تیم‌هایی که پشت در مانده‌اند نمی‌توانیم  قول قطعی برای حضور بدهیم، چون ممکن است تیم‌هایی که اولویت دارند در لحظه آخر اعلام آمادگی کنند و تعداد تیم‌ها زیاد شود. ما لیگ را با حضور 6 تیم هم برگزار می‌کنیم. امروز جلسه‌ای با داوری خواهم داشت تا بتوانیم در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم. پس از جلسه مشخص خواهد شد که تصمیم نهایی را پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا اجرا کنیم یا قبل از این مسابقات. فکر می‌کنم به زودی نظر نهایی فدراسیون در این خصوص اعلام شود.

انتهای پیام/س

نظر شما