شناسهٔ خبر: 34921016 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری همایش تبلیغی محرم در قم /مبلغان باید گوش شنوایی برای شنیدن دغدغه مردم داشته باشند

حجت الاسلام وافی گفت: همایش تبلیغی محرم روز دوشنبه چهارم شهریورماه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه دارالشفا برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی وافی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به همایش تبلیغی محرم گفت: شعار این همایش یاوران مردم است، چهار مجموعه مرکز فن رسا و خطابه، پژوهشکده امام حسین (ع) و مناسک آیینی، موسسه خانه خورشید و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه در برگزاری آن مشارکت دارند.

مدیـر موسسه خانـه خورشیـد افزود: مبلغان باید پاسخگوی سوالات و دغدغه‌های مردم به عنوان مدافعان نظام اسلامی باشند، طلاب حوزه علمیه به صورت خودجوش به کمک مناطق سیل زده شتافتند و شاهد حضور ۲۰ هزار طلبه در این مناطق برای کمک به مردم بودیم که این مساله موجب ارتقای نگاه مردم مناطق سیل زده به روحانیون شد.

او ادامه داد: محرم مهم‌ترین موسم تبلیغی طلاب حوزه علمیه است و در آستانه اعزام مبلغان، همایش تبلیغی محرم برگزار می‌شود، در این همایش به مشکلات مردم توجه خواهد شد، جامعه شرایط خاصی همچون فشار‌های اقتصادی دشمن را شاهد است و مبلغان می‌توانند به مردم امیدبخشی کنند و به تقویت روحیه مقاومت و مجاهدت مردم بپردازند.

وافی حضور مبلغان در میان مردم را ضروری دانست و تصریح کرد: کار اصلی مبلغان پیش و پس از منبر است و مبلغان باید گوش شنوایی برای شنیدن دغدغه مردم داشته باشند.

حجت الاسلام وافی تصریح کرد: همایش تبلیغی محرم روز دوشنبه چهارم شهریورماه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه دارالشفا از ساعت ۸:۳۰ صبح شروع می‌شود و تا ساعت ۱۳ ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیـر موسسه خانـه خورشیـد افزود: سخنران همایش تبلیغی محرم، حجت‌الاسلام و المسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن نبـوی معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین مـومنی استاد حوزه و دانشــگاه و حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ماندگــاری مدیر موسسه روایت سیره شهدا هستند.

او یادآورشد: در همایش تبلیغی محرم بسته فرهنگی توزیع خواهد شد و به سوالات مبلغان پاسخ داده می‌شود، از هزار مبلغ برای حضور در همایش دعوت شده، منبر یک رسانه قوی است و مبلغان باید از پرداختن به حواشی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ح

همایش تبلیغی محرم در قم برگزار می‌شود

نظر شما