شناسهٔ خبر: 34917614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهره برداری و کلنگ زنی ۴۹ طرح درهفته دولت

فرماندار نهاوند گفت:در هفته دولت ۴۹ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۲۳ میلیارد تومان بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود.

صاحب‌خبر -

بهره برداری و کلنگ زنی ۴۹ پروژه درهفته دولتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری  فرماندار نهاوند صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه نهاوند گفت : از این ۴۹ طرح  در هفته دولت ۶ طرح کلنگ زنی می شود و ۴۳  طرح هم به بهره برداری خواهد رسید .

او با اشاره به رهنمود های رهبر انقلاب درباره ضرورت افزایش امید در جامعه ،گفت: ما مسئولان باید خدمت به مردم  و امیداوری بین جامعه  را  در دستور کار قرار دهیم.

فرماندار نهاوند افزود: با تلاش مسئولان و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و با کمک مردم، شیطنت‌ها و تحریم‌های نظام سلطه راه به جایی نخواهد برد و از این شرایط با موفقیت عبور خواهیم کرد.

ناصری با بیان اینکه  توسعه در شهرستان نهاوند رو به رشد است،گفت:  در عرصه‌های مختلفی در شهرستان نهاوند پیشرفت داشته ایم و هدف خدمت رسانی صادقانه به مردم است.

او با اشاره به شروع برنامه‌های هفته دولت در نهاوند بیان کرد: برنامه‌های هفته دولت در شهرستان از امروز با غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه آغاز می شود و در ادامه ۹طرح در حوزه مخابرات به بهره برداری خواهد رسید.

ناصری گفت: در هفته دولت با حضور مسئولان و استاندار همدان شهرک ۱۴ هکتاری گلخانه‌ای روستای علمدار به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار نهاوند افزود: هفته دولت فرصت خوبی برای بیان دستاورد‌های نظام است و در این هفته اقدامات انجام شده باید برای مردم بیان شود.

انتهای پیام/س

بهره برداری گلخانه ۱۴ هکتاری در نهاوند

نظر شما