شناسهٔ خبر: 34917541 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل تربیت‌بدنی سازمان امور دانشجویان:

اجرای ۷۰ پروژه ۱۰۰ هزار مترمربعی در حوزه ورزش دانشگاه‌ها

تهران- ایرنا- مدیرکل اداره تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان با اشاره به توسعه زیر ساخت های ورزشی دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: از سال گذشته تاکنون ۷۰ پروژه با حدود ۱۰۰ هزار متر مربع بنا در دستور کار این سازمان قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، محمدحسین علیزاده صبح امروز شنبه در پنجاه و یکمین گردهمایی مدیران تربیت بدنی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور که در دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، افزود: نهضت آموزشی در حوزه ورزش دانشگاه ها شکل گرفته است و برای آغاز آن با ۱۳ فدراسیون مشارکت داریم.
وی گفت: در بسیاری مواقع امکان اجرای پروژه های ورزشی نداشتیم که نیازمند همفکری و هم افزایی در این عرصه هستیم.
مدیرکل کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: ۷۰ درصد عوامل اجرایی المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان در دانشگاه های همدان و الزهرا دانشجویان فعال هستند و در این المپیادها چهار هزار دانشجو شرکت کردند.
علیزاده با بیان اینکه برای ورزش دانشگاهی هیچ ماموریتی ابلاغ نشده است، افزود: در حوزه ورزش دانشگاهی خواستار انعکاس فعالیت های این اداره کل در سطح دانشگاه ها هستیم و در حال حاضر هیچ ماموریتی در عرصه ورزش کشور نداریم.
وی با اشاره به توسعه زیر ساخت ورزشی دانشگاه های سراسر کشور خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون ۷۰ پروژه با حدود ۱۰۰ هزار متر مربع بنا در دستور کار داریم و خواستار مشارکت دانشجویان هستیم. همچنین سرانه مشارکت دانشجویان در رویدادهای ورزشی دانشگاه ها ۲۰۰ هزار نفر است که امیدواریم در سال جاری این سرانه افزایش یابد.
مدیر اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: پروژه تندرستی در تمام دانشگاه های کشور انجام شد و در سه ماه ابتدایی سال جاری شاهد پروفایل تندرستی از دانشجویان سراسر کشور بودیم.

برچسب‌ها:

نظر شما