شناسهٔ خبر: 34917539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی:

ورزشکاران توانمندی در رشته‌های سامبو و موی‌تای داریم

رشت - ایرنا - سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی گفت: ورزشکاران ما در رشته های سامبو و موی تای در سطح آسیا از قدرت خوبی برخوردارند و از قطب های برتر در قاره کهن محسوب می‌شوند و در رشته پنجاک سیلات نیز، پتانسیل‌هایی داریم و می توانیم مقام و مدال کسب کنیم.

صاحب‌خبر -

شهرام عظیمی در جریان سفر به گیلان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: رقابت های جهانی هنرهای رزمی (مسترشیپ) هر دو سال یک بار برگزار که مسابقات ۲۰۱۹ از ششم شهریورماه درکره جنوبی آغاز می شود و دو رشته از فدراسیون ورزش های رزمی ایران در این مسابقات حضور می یابند.

وی افزود: بر این اساس تیم های ملی موی تای و سامبو ایران در مسابقات جهانی هنرهای رزمی شرکت می کنند و امیدواریم بتوانیم در هر دو رشته مقام و مدال های رنگارنگی را کسب کنیم چون در این دو رشته ورزشکاران خوبی از ایران حضور دارند.

وی ادامه داد: رقابت های ورزش های رزمی جوانان جهان نیز اوایل مهر ماه در ترکیه برگزار می شود و در این رقابت ها هم با قدرت حضور خواهیم یافت و امیدواریم که جوانان رزمی کار ایران در این دوره از مسابقات نیز بدرخشند و مقام های ارزشمندی کسب کنند.

عظیمی به سایر فعالیت های مهم این فدراسیون نیز اشاره و بیان کرد: خوشبختانه در بخش آموزش، تمامی کارت های مربیگری و داوری دو امضایی شده که هر کارت باید امضاء رئیس فدراسیون و معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این امر باعث می شود تا جلوی مشکلات و معضلات آموزشی گرفته شود و همچنین با راه اندای سامانه مبین ، امکان تخلف به صفر رسیده که با توجه به شرایط موجود، هماهنگی خوبی را در حوزه آموزش در بخش های مختلف داوری و مربیگری شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه برگزاری کارگاه های آموزش و دانش افزایی در حال اجراست ، در حوزه آموزش برنامه های مدونی داریم و امیدواریم که با انتخاب رئیس فدراسیون ، این برنامه های آموزشی با قدرت ادامه یابد.

عظیمی سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی به منظور حضور در مجمع سالانه هیات ورزش های رزمی گیلان به رشت سفر کرده بود.

۷۲۸۵ / 2007/

نظر شما