شناسهٔ خبر: 34917234 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار هرمزگان:

صادرات بنزین از افتخارات دولت تدبیر و امید است

همتی با اشاره به خودکفایی کشور در بنزین، گفت: صادرات بنزین یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید می باشد که به دست جوانان همین آب و خاک صورت رقم خورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، دکتر « فریدون همتی » در آیین ادای احترام استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان هرمزگان به مقام والای شهیدان در گلزار شهدا، شان و جایگاه مدیران را خدمت رسانی به مردم دانست و اظهار کرد: امروز مردم با تحمل سختی‌ها، کشور را با اقتدار به سمت جلو سوق می‌دهند.

 

وی با اذعان به اینکه جنگ اقتصادی عوارضی مخرب‌تر از جنگ نظامی دارد، تصریح کرد: امروز سرتاسر ایران جبهه‌ جنگ حق علیه باطل است.

 

استاندار هرمزگان با بیان اینکه دشمن انتظار نداشت ایران پیروز جنگ اقتصادی شود و تولید این گونه رونق پیدا کند، عنوان کرد: مردم باید قدر مقاومت خود را بدانند و پیام ایستادگی و پیشرفت را به دنیا می‌دهند.

 

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید به خوبی خدمات دولت را برای مردم تبیین کنند، اذعان کرد: هیچ‌کس منکر مشکلات نیست، اما کشور اسیر مشکلات نخواهد شد و با اقتدار از این دوره هم عبور خواهد کرد.

 

همتی با صراحت اعلام کرد که وضعیت ایران از بسیاری از کشورهایی که خود را در اختیار آمریکایی‌ها قرار داده‌اند بهتر است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز در جامعه بین المللی کشور ایران حرفی برای گفتن دارد و این نشانه‌ی عظمت کشور ماست، تصریح کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت با فساد برخورد خواهد کرد و این از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: امروز کشور ما در بنزین خودکفا شده است و صادرات بنزین هم از دیگر دستاوردهای دولت است که به دست جوانان همین آب و خاک صورت گرفته است.

 

همتی ساخت زیردریایی و دیگر تجهیزات نظامی به دست جوانان کشوررا از دیگر افتخارات ملی برشمرد و بیان کرد: ضعف ما در نحوه‌ اطلاع‌رسانی است که باید در این رابطه بیشتر تلاش کنیم و مردم را در جریان امور قرار دهیم.

 

وی خطاب به مدیران دستگاه های مختلف، اظهار کرد: اگر مشکلی وجود دارد صادقانه با مردم در میان بگذارید و تلاش‌هایی که انجام می‌شود را برای مردم بازگو کنید.

 

 

 

نظر شما