شناسهٔ خبر: 34916863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با آغاز هفته دولت

تجدید میثاق مسؤولان کرمانشاه با شهدا

خبرگزاری صداوسیما

استاندار کرمانشاه و شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان، هفته دولت را آغاز کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزکرمانشاه استاندار کرمانشاه و مدیران دستگاه‌های اجرایی در ادامه این آئین با اهدای شاخه گل و تجدید میثاق مسؤولان کرمانشاه با شهداقرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
استاندار کرمانشاه در این آئین، هفته دولت را فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌خصوص شهیدان دولت رجایی و باهنر دانست و اظهار داشت: آمده‌ایم که به شهدا بگوئیم که همچنان بر وصایا و آرمان‌های شما متعهد و پایبندیم.
هوشنگ بازوند ادامه داد: شهیدان والامقام رجایی و باهنر الگو‌هایی همیشگی برای مسؤولان جمهوری اسلامی ایران هستند؛ ساده‌زیستی، حفاظت از بیت‌المال و سخت‌کوشی ویژگی‌های بارز مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر بوده است.
 
 
 
تجدید میثاق مسؤولان کرمانشاه با شهدا تجدید میثاق مسؤولان کرمانشاه با شهدا تجدید میثاق مسؤولان کرمانشاه با شهدا تجدید میثاق مسؤولان کرمانشاه با شهدا تجدید میثاق مسؤولان کرمانشاه با شهدا تجدید میثاق مسؤولان کرمانشاه با شهدا تجدید میثاق مسؤولان کرمانشاه با شهدا تجدید میثاق مسؤولان کرمانشاه با شهدا تجدید میثاق مسؤولان کرمانشاه با شهدا تجدید میثاق مسؤولان کرمانشاه با شهدا تجدید میثاق مسؤولان کرمانشاه با شهدا تجدید میثاق مسؤولان کرمانشاه با شهدا تجدید میثاق مسؤولان کرمانشاه با شهدا

وی تصریح کرد: هفته دولت فرصت مهم و مناسبی است برای آنکه رفتار و عملکرد مدیریتی خود را بدون تعارف با معیار اهداف و آرمان‌های شهدای این آب و خاک بسنجیم.
بازوند ادامه داد: این هفته فرصتی بسیار مناسب برای ارائه دستاورد‌ها و خدمات دولت به مردم است.
وی اولویت اصلی مدیران استان را همچنان در راستای رونق تولید و بهبود وضع اقتصادی بیان کرد و افزود: مدیران باید همچنان بحث رونق تولید را مدنظر داشته باشند، با وجود تحریم‌های گسترده علیه نظام و ملت، مجموعه دولت توانسته در مسیر رونق تولید که فرمایشات مقام معظم رهبری و عنوان شعار سال است حرکت مطلوبی داشته باشد.
بازوند در پایان، گفت: در این هفته طرح‌ها و پروژه‌هایی در سطح استان افتتاح و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

نظر شما