شناسهٔ خبر: 34916835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش ۴۰ درصدی کمک‌های حامیان به کودکان نیازمند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد گفت: کمک‌های واریزی حامیان به کودکان بدسرپرست امسال ۴۰ درصد افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در ۵ ماهه گذشته حامیان مهابادی ۳ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال به فرزندان معنوی اهدا کردند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۰ درصد افزایش یافته است.

او با بیان اینکه ۹۵۵ حامی به صورت ماهانه کمک‌های نقدی خود را به کودکان بد سرپرست اهدا می‌کنند افزود: از این تعداد ۵۶۹ نفر ایتام و ۳۸۶ نفر محسنین هستند.

خضری به تعداد کودکان تحت حمایت از طرح اکرام و محسنین اشاره و اضافه کرد: ۶۶۵ کودک هم اکنون از کمک‌های مستقیم حامیان بهره‌مند هستند که از این تعداد ۳۸۱ کودک یتیم و ۲۸۴ فرزند محسنین با موضوع سرپرست از کار افتاده هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد اظهار داشت: متقاضیان این طرح با مراجعه به کمیته امداد محل سکونت و یا درگاه الکترونیکی این نهاد با تکمیل برگه‌های مربوطه می‌توانند حمایت از یک یا چند کودک را برعهده بگیرند.

خضری تصریح کرد: طرح اکرام ایتام با هدف حمایت معنوی و مادی خیران از فرزندان نیازمند با ایجاد بستری مناسب و تربیت فرزندان، کمک به ارتقا همبستگی و عدالت اجتماعی اجرا می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

کمک رسانی حامیان به کودکان بدسرپرست  کمیته امداد در مهاباد 

نظر شما