شناسهٔ خبر: 34916747 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه همدان:

عدالت محوری مهم‌ترین وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی است

آیت الله شعبانی با بیان اینکه عدالت محوری زیباترین جلوه مردمی بودن است، گفت: عدالت محوری و پرهیز از تبعیض مهم‌ترین وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت الله «حبیب الله شعبانی» صبح امروز (2 شهریور) در دیدار استاندار و مسئولان استان به مناسبت هفته دولت گفت: با گذشت نزدیک به چهل سال از نظام جمهوری اسلامی ایران و جابه جایی مسئولان، شهیدان رجایی و باهنر همچنان با خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم ماندگار شدند.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان افزود:شهیدان رجایی و باهنر نماد دولت جمهوری اسلامی ایران هستند که با پشت کار و تلاش و مردمی بودن خود باعث موفقیت های  روز افزون شدند.

 

امام جمعه همدان با اشاره اینکه خدمت در نظام اسلامی باید دنیا و آخرت را تامین کند، اضافه کرد: عدالت محوری زیباترین جلوه مردمی است و دولت باید عدالت محوری را مورد توجه قرار دهد.

 

وی اظهار داشت: در شان نظام اسلامی نیست که یک منطقه پیشرفت کند و منطقه دیگر محروم باشد و عدالت محوری باید در دستور کار دولت قرار گیرد.

 

آیت الله شعبانی موثقی تاکید کرد: هفته دولت فرصتی برای آسیب شناسی برای اشتباهات گذشته است تا آینده برای مردم روشن و مطلوب باشد.

 

وی گفت: توجه به اقتصاد و فرهنگ از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است چراکه سلام دین توجه فقط به آخرت نیست بلکه باید اقتصاد مردم نیز مورد توجه باشد.

 

 

 

 

نظر شما