شناسهٔ خبر: 34916678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

طرح "یک کاسب یک دانش‌آموز" در خراسان جنوبی اجرا می‌شود‌

رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۳۷ اتحادیه و ۳۱ هزار واحد صنفی در استان فعال است، گفت: طرح یک کاسب یک دانش آموز در خراسان جنوبی طبق روال هر ساله دنبال می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عبدالرضا حیدری صبح امروز در دیدار اعضای بسیج اصناف با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی خدا را شاکریم در مجموعه فعالان اقتصادی همانند زمان جنگ که بسیج اصناف حضور داشتند در این برهه از زمان نیز بسیج اصناف به نوعی سرباز و بازوان انقلاب‌اند و در خراسان جنوبی 82 شهید اصناف داریم. 

رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر همه اصول در جامعه رعایت شود مشکلات قابل رفع است گفت: ارتقای سطح معنوی جامعه در جهت بازار طراز انقلاب و اسلام، فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی، توانمند سازی کادرسازی در مجموعه اصناف، تعامل با سازمان‌ها و ادارات از اهداف بسیج اصناف است.

حیدری افزود: مشکلات موجود در بازار همان سودهای بانکی، مفاسد اقتصادی، رانت خواری، مالیات‌های ناعادلانه است و این مشکلات برطرف نمی‌شود مگر اینکه جوان گرایی ایجاد شود و باید نیروی جوان پای کار بیایند.

وی اظهار داشت: برخی از برنامه‌های ما در بخش‌های مختلف اعم از جذب و سازمان‌دهی 6 هزار بسیجی در عرصه‌های مختلف، سازمان دهی 5 هزار نفر برادر و 1200 نفر خواهر، سازمان‌دهی گروه‌های جهادی متخصص بوده و 137 اتحادیه، با 31 هزار واحد صنفی داریم که 500 نفر آموزش فقه بازار را فرا گرفتند. 

رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: طرح‌هایی بنا بر اقتضائات اقتصادی در دستور کار است و طرح یک کاسب یک دانش آموز سال گذشته در دو بازده زمانی انجام و بسته‌های غذایی، جهیزیه و لوازم التحریر تهیه شد که امسال هم این طرح ادامه دارد و ارتباط علما با اصناف در هفته بسیج اصناف در خراسان جنوبی دنبال می‌شود. 

انتهای پیام/ش

نظر شما