شناسهٔ خبر: 34916575 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۱۴۵ پروژه عمرانی و اقتصادی جهاد کشاورزی در استان افتتاح می‌شود

سید حسن میرعماد گفت: پروژه‌های عمرانی هفته دولت جهاد کشاورزی استان ۷۳۸ شغل ایجاد می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید حسن میرعماد مدیرکل جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه طی هفته دولت امسال ۱۴۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان افتتاح می‌شود، گفت: از این تعداد ۱۱۱ طرح عمرانی و ۳۴ پروژه اقتصادی را شامل می‌شود.

او بابیان اینکه برای بهره‌برداری از این طرح‌ها ۷۶۹ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: این پروژه‌ها طی هفته دولت در بخش عمرانی ۷۳۸ شغل و حوزه اقتصادی ۲۳۴ اشتغال را به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در کل استان سمنان ایجاد می‌کند.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه برای پروژه‌های عمرانی قابل‌افتتاح بیش از ۴۳۲ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال اعتبار صرف شده است، ابراز داشت: برای ۳۴ پروژه تولیدی و اقتصادی بخش کشاورزی استان قابل‌افتتاح در هفته دولت امسال نیز ۳۳۶ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال اعتبار از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری صورت گرفت که بخشی از آن تسهیلات اعطایی دولت به متقاضیان بوده است.

میرعماد ضمن بیان اینکه پروژه‌ها به سه دستگاه جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری و امور عشایری استان سمنان مربوط می‌شود، تصریح کرد: از این تعداد ۱۰۷ پروژه را بااعتبار ۵۴۶ میلیارد و ۹۹۹ میلیون ریال بخش جهاد کشاورزی استان سمنان به خود اختصاص داده است.

او بابیان اینکه اداره کل منابع طبیعی و مدیریت امور عشایری استان سمنان نیز به ترتیب سهم ۲۰ و۱۸ پروژه‌ای در پروژه‌های قابل‌افتتاح هفته دولت در حوزه فعالیتی وزارت جهاد کشاورزی را دارند، افزود: درمجموع این دستگاه‌ها برای ۱۷۵ نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ح

در بخش عمرانی۷۳۸ شغل ایجاد شد

برچسب‌ها:

نظر شما