شناسهٔ خبر: 34916565 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز در سمنان افتتاح شد

سمنان- ایرنا- مدرسه ۱۲ کلاسه باقرالعلوم با همکاری خیر مرحوم رحمت الله قدس در شهرستان سمنان روز شنبه همزمان با اولین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور علیرضا آشناگر استاندار سمنان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در حاشیه افتتاح این مرکز آموزشی در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح آموزشی با زیربنای ۲ هزار و ۶۰ مترمربع و با مساحت چهار هزار و ۵۲۷ متر مربع به بهره برداری رسید.

سعید هژبری خاطر نشان کرد: یک‌هزار و ۷۳۴ متر مربع طرح محوطه‌سازی و ۱۹۶ متر مربع دیوارکشی برای ساخت این مرکز آموزشی انجام شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه سازه این طرح بتنی است، گفت: سال شروع این طرح به سال ۱۳۸۹ برمی گردد.

هژبری تصریح کرد: برای اجرای این طرح ۲۷ میلیارد ریال هزینه شده که یک‌ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال آن را خیّر مرحوم حاج رحمت الله قدس هزینه کرده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: این مدرسه ۱۲ کلاسه شامل آزمایشگاه، سامانه رایانه، فضاهای اداری، سالن چند منظوره، فضاهای خدماتی، اتاق بهداشت، نمازخانه، کتابخانه و سرایداری است.

۱۰۷ طرح در بخش‌های مختلف اقتصادی و عمرانی شهرستان سمنان همزمان با هفته دولت ۹۸ بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

در این آیین علیرضا آشناگر استاندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، سید عباس دانایی فرماندار سمنان، حبیب الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان، و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی سمنان حضور داشتند.

۸۳۴ طرح در هفته دولت ۹۸ در استان سمنان بهره برداری و کلنگ‌زنی می شود.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

نظر شما