شناسهٔ خبر: 34916366 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله بطحایی در نشست بیانیه گام دوم انقلاب:

مشکل کشور تحریم نیست | برخی مسؤولان در برابر انقلاب احساس تکلیف نمی کنند

نماینده مجلس خبرگان با اشاره به این که مشکل امروز کشور ما تحریم نیست، نسبت به بی توجهی و عدم احساس تکلیف برخی مسؤولان نسبت به وضع کشور هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست هم اندیشی اساتید حوزه علمیه قم با رویکرد تبیین رسالت حوزه های علمیه و روحانیت در قبال بیانیه گام دوم انقلاب از دقایقی پیش در سالن نشست های خبرگزاری رسا آغاز شد.

آیت الله سید هاشم بطحایی نماینده مجلس خبرگان رهبری در این نشست، با بیان این که باید این گونه نشست ها خروجی عملی داشته باشد، گفت: انقلاب اسلامی، پدیده بدیعی است که در تاریخ بشریت آرزوی انبیای الهی از آدم تا خاتم و اوصیای الهی بوده است.

وی تصریح کرد: متأسفانه این اتفاق در تاریخ نیفتاد، انبیائی پر تلاش آمدند که دچار یأس و ناامیدی از کفر و عصیان مردم شدند و بعد از پیامبر گرامی اسلام(ص) نیز مردم از مسیر حق منحرف شدند تا به امام زمان(عج) رسیدیم که به دلیل نبودن امت بحث غیبت پیش آمد.

آیت الله بطحایی در ادامه با اشاره به این که جامعه بشری بعد از انقلاب اسلامی زندگی خود را در راستای معاد قرار داده است، گفت: در بخش فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی که ارکان معاشی است در راستای زندگی معادی وارد شده اند، چراکه بشر در این کلاس دنیوی باید تربیت شود.

وی با اشاره به این که برخی از مدیران و مسؤولان در این شرایط احساس تکلیف نمی کنند، تصریح کرد: تحریم همیشه بوده است و سرچشمه آن از زمان شعب ابی طالب است، بنابراین طبیعت دشمن، دشمنی کردن است و رضوان خدا بر روح ملکوتی امام راحل که از همان ابتدا فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه یادآور شد: ایران امروز از زمانی که در جغرافیای دنیا ترسیم شده است که 22 حکومت در آن حاکم بوده اند در بهترین شرایط قرار دارد، ارتش ایران در گذشته یک ارتش دست خالی بود و از نظر بهداشتی زیر صفر بودیم ولی امروز از نظر نظامی با تمام قدرت ها و زورگویان دنیا مقابله کرده ایم که قلدرترین و بیهوش ترین آنها آمریکا است./1330/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

<div id="video-display-embed-code_125094" ><script type="text/JavaScript" src="http://rasanews.ir/fa/news/play/embed/617673/125094?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما