شناسهٔ خبر: 34916285 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

اخلاص در خدمتگزاری با پیروی از سیره شهیدان به‌دست می‌آید

به گزارش ایرنا علی خوان پایه روز شنبه در آیین غبارروبی گلزار شهدا به مناسبت هفته دولت در گچساران افزود: دشمنان نظام و انقلاب در مقابل عظمت جمهوری اسلامی ایران

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا علی خوان پایه روز شنبه در آیین غبارروبی گلزار شهدا به مناسبت هفته دولت در گچساران افزود: دشمنان نظام و انقلاب در مقابل عظمت جمهوری اسلامی ایران عاجز و ناتوان هستند.

وی امنیت و آرامش کنونی حاکم بر کشور را مرهون از خودگذشتگی و جانفشانی شهدای گرانقدر دانست.

خوان پایه تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند مردم ایران اسلامی با اتحاد و همدلی هر توطئه ای برای کشور عزیزمان بچینند، نقشه آنها را نقش بر آب می کنند.

وی گفت: تنها راه گذر از مشکلات کنونی کشور و موفقیت در این مسیر وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان  است.

خوان پایه اظهار داشت: مسئولان نظام جمهوری اسلامی در خدمت به مردم بخصوص خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

فرماندار گچساران با بیان اینکه دولت در رفع کمبودهای زیرساختی در مناطق مختلف کشور بویژه روستاها خدمات ارزنده ای ارائه داده است گفت: تامین زیر ساخت های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، رفاهی و خدماتی از مهمترین اولویت های دولت در روستاهاست. 

خوان پایه ادامه داد: با وجود توطئه های مختلف، تحریم و فشار اقتصادی انقلاب اسلامی در مسیر رشد و پیشرفت در حرکت است و این فتنه ها تاکنون نتوانسته مانع راه نظام انقلاب اسلامی ایران شود.​

امام جمعه گچساران نیز در این آیین  با بیان اینکه خون شهدا امروز امنیت کشور را بیمه کرده گفت: امنیت،آسایش و آرامش کنونی کشور به برکت خون شهداست.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی افزوذ: ایران اسلامی به پاس خون پاک شهدا، هر روز قدرتمندتر از دیروز به راه خود ادامه می دهد.

حجازی ادامه داد: امروز همه مردم ایران اسلامی باید راه شهدا را ادامه دهند و خون شهدا چیزی نیست که ما از آن به سادگی بگذریم.

 شرکت کنندگان در این آیین با نثار شاخه های گل بر مزار شهدا یک بار دیگر با اهداف و آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

مردم و مسئولان با شرکت در آیین عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا ضمن ادای احترام به مقام شامخ امام شهدا و شهدا و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در این آیین امام جمعه، فرماندار و جمعی از مردم، مسئولان و خانواده معظم شهدا حضور داشتند.

۴۳ گلزار با ۳۵۹ شهید در شهرستان گچساران وجود دارد.

۲۰۸۲/۶۱۱۰

انتهای پیام

نظر شما