شناسهٔ خبر: 34916127 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

۴۵۰ تکواندوکار در المپیاد استعدادهای برتر در قم شرکت می‌کنند

محمد جمشیدی روز شنبه  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای میزبانی باکیفیت از این رقابت‌ها انجام شده است،‌ افزود: سالن نخلستان

صاحب‌خبر -

محمد جمشیدی روز شنبه  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای میزبانی باکیفیت از این رقابت‌ها انجام شده است،‌ افزود: سالن نخلستان برای برگزاری مسابقات و مجتمع یاوران مهدی در نزدیکی مسجد مقدس جمکران برای اسکان تیم ها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر قم ۳۱ تیم از سراسر کشور در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، ادامه داد: هر تیم شامل ۱۰ بازیکن،‌۳ مربی و یک سرپرست است.

جمشیدی با اشاره به برگزاری اردوهای آماده سازی برای شرکت در این رقابت‌ها اظهار داشت: تیم پسران استان حدود ۳ ماه است در اردوی آماده سازی برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها در حال تمرین هستند که امیدواریم با توجه به میزبانی استان از این رقابت‌ها،‌ موفق به کسب عنوان شویم.

رئیس هیات تکواندو قم ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان تیم‌های ملی تمام اعضای تیم های ملی نونهالان را ملزم به شرکت در دومین دوره استعدادهای برتر کشور کرده است، انتظار داریم این رقابت‌ها از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه قول کسب مدال در رده سنی نونهالان بسیار سخت است،‌افزود: با توجه به اینکه از دست دادن یک امتیاز و یا یک شکست در رده سنی نونهالان می‌تواند روحیه ورزشکار و حتی کل تیم را تضعیف کند، به همین دلیل قول دادن برای کسب مدال در این رده سنی بسیار سخت است.

جمشیدی، بیان کرد: قم تجربه میزبانی قهرمانان تکواندو کشور در رده سنی نونهالان در سال گذشته را داشته و به دلیل کیفیت خوب میزبانی، این استان برای میزبانی رقابت‌های تکواندو دومین دوره استعدادهای برتر از طرف فدراسیون انتخاب شد.

رئیس هیات تکواندو قم اظهار داشت: در تلاش بودیم تا این رقابت‌ها در سالن مجموعه پیامبر اعظم (ص) قم برگزار شود که به دلیل مشکل برق و همچنین تکمیل نبودن سیستم سرمایشی،‌تصمیم گرفته شد تا این رقابت‌ها در سالن نخلستان برگزار شود.

وی ادامه داد: رقابت‌های دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر در رشته تکواندو دختران به میزبانی البرز از روز گذشته آغاز شده و تا امروز  ادامه دارد  که تیم دختران تکواندوکار قم نیز در این رقابت‌ها شرکت دارند.

رقابت‌های دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر پسران در رشته تکواندو از چهارم تا پنجم شهریورماه به میزبانی قم برگزار می‌شود.

قم به عنوان میزبان مسابقات رشته فوتسال پسران و تکواندو پسران در المپیاد استعدادهای برتر انتخاب‌شده است که این رقابت‌ها در شهریورماه برگزار می‌شود. ۷۵ تیم از این استان در ۴۵ رشته ورزشی در دومین المپیاد استعدادهای برتر شرکت می‌کنند.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام

نظر شما