شناسهٔ خبر: 34915862 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

تبلیغات/

رپورتاژ آگهی سرمایه گذاری بلند مدت و به صرفه

صاحب‌خبر -

به جهت اینکه نزد گوگل به سایتتان اعتبار بیشتری بدهید می بایست رپورتاژ آگهی با بک لینک فالو در دیگر سایتها درج کنید. وقتیکه مخاطبان از طریق بک لینک وارد سایتتان می شوند یعنی سایت شما توسط مخاطب و گوگل تایید شده و اعتبار می گیرد، نکته ای که باید به آن توجه نمایید لینکی که دریافت میکنید  می بایست لینک قوی باشد یعنی اینکه از یک سایت معتبر باشد. چون سایتهای ضعیف روی اعتبار سایت شما تاثیر منفی میگذارند منظور از سایتهای خوب آندسته از سایتها می باشد که دامین اتوریتی و بازدید بالایی دارند حواستان باشد که گوگل بسیار دانا و باهوش است، یعنی بک لینک هایی که در داخل یک متن دریافت میکنید خیلی با ارزش ترو بهتر از بک لینک هایی است که در سایر جاها مثل هدر یک سایت و یا ستون تبلیغات آن دریافت میکنید گوگل هم به بک لینک های داخل متن اهمیت بیشتری می دهد.

ضمنا دقت داشته باشید هرچقدر میزان واعتبار سایتی که به شما بک لینک می دهد بالاتر باشد گوگل هم برای سایتتان ارزش بیشتری قائل می باشد. برای گرفتن بک لینک فالو روش های مختلفی وجود دارد بهترین روش خرید بک لینک از طریق رپورتاژ آگهی است چون دایمی است و پاک نمی شود در واقع سرمایه گزاری بلند مدتی است.

 

تاثیر دیگری که رپورتاژ اگهی بر سایت و محصول شما میگذارد  شروع به برند سازی میکند بدین طریق که شما در قالب متنی نا محسوس به معرفی محصول و یا خدمتتان می پردازید وقتی رپرتاژ را در سایتی مرتبط با نوع محصول یا کاربری خود قرار میدهید خیل مخاطبان هدف با سایتتان آشنا می شوند ضمن بازدید از سایت  و افزایش اعتبار با برند شما نیز آشنا می شوند.

 

نکته ای که مهم است و من همیشه یاد آور می شوم این است که گوگل آن سایتی را معتبرتر می داند که ببینده زمان بیشتری داخل آن باشد پس لطفا محتوای جذاب تولید کنید که ببینده تا آخر بخواند.

 

ریپورتاژ آگهی نیز از سایر روشهای تبلیغاتی مانند خرید بنر و و نصب تابلوهای تبلیغاتی به صرفه تر است و اینکه دائمی بودن آن سرمایه گذاری طولانی مدت برای شما محسوب می شود.

 

کسب و کار و یا حرفه شما هر چقدر هم که قوی باشد نیاز است دیگران از آن با اطلاع شوند به عنوان مثال اگر شما یک آژانس هواپیمایی دارید و با قیمت مناسب بلیط می فروشید لازم است در صفحه اول گوگل باشید مثلا اگر گوگل شما را جز ده سایت اول معرفی کند پس خریداران بلیط هواپیما از قیمت های مناسب شما با خبر می شوند و در مقایسه با دیگران از شما خریداری می کنند که این امر نیز باعث رونق کسب و کارتان می شود. پس شما نیاز به رپورتاژ و خرید بک لینک و صفحه اول گوگل دارید، با فرض اینکه شما در صفحه اول باشید نتایجی مثل جذب مشتری واقعی نصیبتان میشود و احتمال همکاری بلند مدت نیز میرود، مورد دیگری هم که به سراغتان می آید افزایش اعتبار در کسب و کار است که دستتان را برای رسیدن به اهداف و آرزوهایتان باز میگذارد. صفحه اول گوگل در هر صنف و یا مشغله ای یعنی سود بیشتر ، بهتر است بگوییم اولی باش تا دیده شوی

 

راستی این نکته را هم یادآور شوم که با پرداخت هزینه می شود صفحه اول گوگل را به مدتی که مد نظرتان است بخرید که در این روش به صورت کلیکی از شما پول دریافت می گردد، که این روش گوگل ادوردز نام دارد به صرفه نیست و تایید هم نمی شود تنها روش مناسب بدست آوردن دائمی صفحه اول گوگل از طریق لینک سازی و رپرتاژ می باشد. شرکت تبلیغاتی تهران دید www.tehrandid.com  به شماره تماس 09124889240 مجری طراحی وب سایت و درج رپورتاژ اگهی و توسعه سئو سایت  امادگی دارد تا با مشاوره رایگان و کمترین قیمت رپورتاژ آگهی شما در سایتهای معتبر درج نمایید.

 

 

نظر شما