شناسهٔ خبر: 34915528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار:

۱۰۷ طرح سمنان به مناسبت هفته دولت افتتاح و آغاز شد

سمنان- ایرنا- فرماندار سمنان گفت: ۱۰۷ طرح در بخش‌های مختلف اقتصادی و عمرانی این شهرستان همزمان با هفته دولت ۹۸ بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

صاحب‌خبر -

سید عباس دانایی روز شنبه در آیین گرامیداشت هفته دولت در شبستان امامزاده یحیی(ع) سمنان افزود: وضعیت مدارس فرسوده در شهرستان سمنان جدی و نگران کننده است و با دستور استاندار سمنان بخش قابل توجهی از اعتبارهای مرکز استان برای نوسازی مدارس در سال ۹۸ هزینه می شود.

وی تاکید کرد: ۵۰ درصد اعتبار شهرستان سمنان در سال ۹۸ در بخش آموزش و پرورش و نوسازی مدارس هزینه می شود.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در جذب اعتبارهای ملی تلاش کنند و تلاش دستگاه‌های اجرایی مربوط می توان برای توسعه سمنان اقدام کرد.

فرماندار سمنان ادامه داد: در هفته دولت امسال ۱۹ طرح با اعتبار یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می شود و هفت طرح در بخش مدرسه‌سازی با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال در شهرستان سمنان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

دانایی اضافه کرد: ۱۱ طرح اقتصادی با اعتبار ۲هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت سال‌جاری در بخش‌های مختلف صنعتی، میراث فرهنگی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به بهره‌برداری می رسد.

وی تصریح کرد: سه طرح اقتصادی سازمان صنعت، معدن و تجارت با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در شهر سمنان در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می رسد.

دانایی گفت: در هفته دولت امسال ۷۷ طرح عمرانی با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال در مرکز استان سمنان به بهره‌برداری می رسد.

فرماندار سمنان افزود: اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی در استان سمنان در هفته دولت امسال در مقایسه با سال گذشته ۱۰۷ درصد افزایش یافت.

در این آیین علیرضا آشناگر استاندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، حبیب الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی سمنان حضور داشتند.

۸۳۴ طرح در هفته دولت ۹۸ در استان سمنان بهره برداری و کلنگ‌زنی می شود.

7339/6103

نظر شما