شناسهٔ خبر: 34908651 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سپاهان - شاهین؛ جدال داغ نایب‌قهرمانان فصل گذشته

در آخرین بازی هفته نخست لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان مهمان شاهین بوشهر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز شنبه 2 شهریور ماه در دیداری از هفته نخست لیگ برتر فوتبال به مصاف حریف خود شاهین شهرداری بوشهر خواهد رفت.

طلایی‌پوشان که فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتند اما دستشان به هیچ جامی نرسید تا پایان تلخی برای آن‌ها رقم بخورد؛ سپاهان در لیگ برتر نایب‌قهرمان و در جام حذفی در نیمه‌نهایی حذف شد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی با توجه به برنامه‌ریزی قبلی لیگ برتر تمرینات خود را از اول تیر ماه شروع کردند و چند دوره تمرینی را در اصفهان، کرج و ترکیه پشت سر گذاشتند؛ سپاهان دیدار‌های تدارکاتی زیادی را نیز انجام داد که فقط در یک بازی شکست خورد.

سیاوش یزدانی، محمد ابراهیمی، جلال‌‌الدین علی‌محمدی، محمد مسلمی‌پور، خالد شفیعی، حسن جعفری، رضا دهقانی، میلاد سرلک، محمد پاپی و بختیار رحمانی بازیکنانی هستند که از سپاهان جدا شدند؛ در مقابل امید نورافکن، جورجی وولسیانی، رضا میرزایی، شایان مصلح، علی‌رضا نقی‌زاده، محمدرضا حسینی و مرتضی منصوری از مهم‌ترین خرید‌های قلعه‌نویی برای این فصل هستند.

طلایی‌پوشان که فصل سختی را پیش رو دارند و باید در 3 جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند، امیدوار هستند در اولین دیدار خود در لیگ برتر به پیروزی دست پیدا کنند اما کار سختی در گرما شهر بوشهر دارند.

شاهین شهرداری بوشهر نیز که بعد از چند فصل دوری بار دیگر به لیگ برتر صعود کرده است، عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی روی نیمکت دارد که تجربه حضور در سپاهان را دارد و به دنبال اثبات توانایی‌های خود است.

داوران دیدار سپاهان و شاهین بوشهر

این بازی از ساعت 20:15 روز شنبه و در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر آغاز می‌شود و وحید کاظمی قضاوت این دیدار را برعهده دارد و حسن ظهیری، علی‌اکبر عظیم‌پور، علی بای، حسین زیاری و هادی طوسی وی را در این امر همراهی می‌کنند؛ ناظر داوری هم رحیم رحیمی‌مقدم خواهد بود.

محرومان و مصدومان دو تیم

سپاهان در این دیدار میگوئیل تکسیرا، امیر قلعه‌نویی، جلال امیدیان و کی‌روس استنلی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، محمد‌رضا حسینی، محمد ایران‌پوریان و حامد بحیرایی نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی طلایی‌پوشان نیستند.

شاهین بوشهر هم در بازی امروز بازیکن محروم ندارد و سایر بازیکنان با صلاح‌دید کادر فنی به میدان خواهند رفت.

نتایج بازی‌های فصل گذشته

شاگردان امیر قلعه‌نویی در فصل قبل لیگ با کسب 15 پیروزی و 13 تساوی و 2 باخت و با 58 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی حضور پیدا کردند؛ شاهین نیز در دسته اول با 14 برد، 12 تساوی و 4 شکست و 54 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

تاریخچه بازی‌های دو تیم

این دو تیم در تاریخ لیگ برتر فوتبال 6 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که در 4 بازی طلایی‌پوشان به پیروزی رسیده‌اند و 2 بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است، شاهین نیز پیروزی برابر سپاهان در کارنامه ندارد.

به گزارش فارس، برنامه کامل بازی‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

پنج‌شنبه 31 مرداد ماه

ذوب‌آهن اصفهان 2 - سایپا 3

پرسپولیس یک - پارس جنوبی جم صفر

گل‌گهر سیرجان یک - نساجی مازندارن یک

نفت مسجد سلیمان صفر - تراکتور تبریز صفر

جمعه اول شهریور ماه

ماشین‌سازی تبریز یک - استقلال صفر

پیکان صفر - شهر خودرو مشهد 2

فولاد خوزستان صفر - صنعت‌ نفت آبادان یک

شنبه 2 شهریور ماه

شاهین شهرداری بوشهر- سپاهان اصفهان

انتهای پیام/63090/ا 30/

نظر شما