شناسهٔ خبر: 34908369 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار لرستان:

ملت ایران در مقابل دنیای استکبار جسورانه مقاومت کرد

خرم‌آباد - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت:ملت ایران در مقابل دنیای استکبار مظلومانه اما جسورانه مقاومت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا محمود ثمینی شامگاه جمعه در آئین رونمایی از پرچم هیات عزاداری خرم آبادی ها در کربلا بیان کرد: تعظیم شعائر از دستورات الهی و پیامبر بزرگوار است و باید در برابر کسانی که جان خود را در راه خداوند متعال بر کف دست قرار دادند و هدیه کردند، تعظیم نمود.

وی افزود: امام حسین (ع) زمانی که دیدند دین جدشان به انحراف رفته است فرمودند اگر دین رسول اسلام بجز اهداء خون و جان من حفظ نمی شود پس شمشیرها مرا دریابید و همین اتفاق افتاد.

ثمینی اضافه کرد: نباید فقط در مجالس اباعبدالله اشک ریخت بلکه اهداف امام حسین(ع) و ظلم ستیزی و مبارزه با ظلم را بیان کنیم.

وی عنوان کرد: جان برکفان سپاه، ارتش  صحنه های بی بدیلی به نمایش گذاشته اند و از مردم مظلوم سوریه، عراق و یمن دفاع می کنندو باید بدانیم در مسیر اباعبدالله حرکت کردن هزینه دارد.

وی بیان کرد: امید است با رونمایی این پرچم هیات های استان اتحاد و انسجام بیشتری داشته باشند و  زائران اربعین حسینی را در کربلای معلی ارائه خدمت مطلوب دهند.

۷۲۷۴/۶۰۶۰

برچسب‌ها:

نظر شما