شناسهٔ خبر: 34908314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فنونی‌زاده: این میزبانی در شأن پیشکسوتان ایران نبود/پیروزی پیشکسوتان اردبیل مقابل منتخب پیشکسوتان ایران

دیدار دوستانه منتخب پیشکسوتان ایران و پیشکسوتان محبوب اردبیل با نتیجه پرگل 6 بر 5 به نفع تیم اردبیلی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در دیدار دوستانه پیشکسوتان ایران و اردبیل، منتخب پیشکسوتان ایران با نتیجه پرگل ۶ بر ۵ در برابر تیم پیشکسوتان محبوب اردبیل شکست خوردند.

این دیدار با حدود تأخیر یک ساعته آغاز شد و از همان دقایق نخست نیمه اول تیم پیشکسوتان محبوب اردبیل توپ و زمین را کاملا در اختیار خود گرفتند و توانستند در ۲۰ دقیقه نخست ۴ گل را وارد دروازه حریف کنند.

با آغاز نیمه دوم منتخب پیشکسوتان ایران با انجام کارهای تاکتیکی و تعویض بازیکنان جوان با بازیکنان پا به سن گذاشته موفق شدند، روند رو به جلو و بازی سرعتی و تکنیکی تیم پیشکسوتان محبوب اردبیل را که در نیمه نخست به نمایش گذاشته بودند را خنثی کرده و بازی پایاپایی را ارائه کنند تا این دیدار با نتیجه ۶ بر ۵ به پایان رسد.

مرتضی فنونی زاده با اشاره به اینکه میزبانی این اردو در شأن پیشکسوتان ایرانی نبوده است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: خیلی خرسند هستم که در شهر مادری خود حضور دارم اما متأسفانه شرایط میزبانی در این دو روز در اردبیل از لحاظ اقامت مناسب نبود و این مسئله با مهمان‌نوازی همیشگی اردبیلی‌ها مغایرت داشت. 

وی افزود: میزبانی فوتبالی در داخل زمین بسیار خوب و در سطح بالایی قرار داشت و هر دو تیم بالاخص تیم پیشکسوتان محبوب اردبیل بازی روان و خوبی را به نمایش گذاشتند. 

پیشکسوت سابق تیم ملی و پرسپولیس تصریح کرد: چند بازیکن که در طول دهه‌های گذشته بازی‌های خوب و چشم‌نوازی را انجام داده‌اند در زمین حضور داشتند که می‌توان به گنجگاهی بازیکن سابق تراکتورسازی اشاره نمود.

وی ادامه داد: بازی با حدود تأخیر یک ساعته آغاز شد و از بازی فوق با استقبال ضعیفی از سوی مردم روبرو بود، در این زمینه میتوان به اطلاع‌رسانی ضعیف دستگاه‌های مربوطه برای این بازی در سطح استان اشاره کرد.

سرمربی: سعید مراغه‌چیان
ترکیب منتخب پیشکسوتان ایران: بهروز سلطانی، مهدی امیرآبادی، مرتضی فنونی زاده، محمد نوازی، بهروز پرورش خواه، بهزاد داداش زاده، رحیم یوسفی، بهنام طاهرزاده، پوریا شکورزاده، ناصر محمدخانی، علیرضا اکبرپور
گلزنان تیم منتخب پیشکسوتان ایران: علیرضا اکبر پور ۲ گل، بهنام طاهرزاده، بهروز پرورش خواه، محمد نوازی

سرمربی:محبوب داوردان
ترکیب پیشکسوتان محبوب اردبیل:عسگر خدایی، احمد ساجدی، ساسان دیدن خواه، ودود خواربار، حسین عباس زاده، عزیز گنجگاهی، احد آرومی، داور مجنون، شاپور اسماعیل زاده، داریوش عرفانی، حسین یوسفی
گلزنان تیم پیشکسوتان محبوب اردبیل: یعقوب صالحی، داور مجنون، شاپور اسماعیل زاده، داریوش عرفانی ۳ گل

انتهای پیام/۳۴۶۳/۴۲۰

نظر شما