شناسهٔ خبر: 34908279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کسب 4 مدال طلا توسط بانوان کاراته‌کار نهاوند

رئیس هیات کاراته نهاوند گفت: در مسابقات کاراته سبک شوتو کان بانوان کشور که در استان البرز برگزار شد بانوان کاراته‌کار نهاوند موفق شدند چهار مدال طلا کسب کنند.

صاحب‌خبر -

سعید علی‌بخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: در مسابقات کاراته سبک شوتو کان بانوان کشور که در استان البرز برگزار شد بانوان کاراته‌کار نهاوند موفق شدند چهار مدال طلا به دست آورند.

وی گفت: در این مسابقات که به میزبانی شهر ملارد استان البرز برگزار شد بانوان کاراته‌کار نهاوند به نمایندگی از استان همدان شرکت داشتند که پس از رقابت با نمایندگان سایر استانها موفق به کسب چهار مدال طلا شدند.

رئیس هیات کاراته نهاوند با اشاره به مدال‌های کسب شده بانوان نهاوندی افزود: در این مسابقات تبسم سلگی و ستایش محمدی موفق شدند با شکست رقیبان خود در بخش کاتای انفرادی دو مدال طلا به دست آوردند.

وی افزود: در بخش کومیته مرضیه زرینی و ستایش محمدی نیز موفق شدند با شکست حریفان خود دو مدال طلا کسب کنند و در مجموع چهار مدال طلا را برای استان به ارمغان بیاورند.

بانوان ورزشکار نهاوند طی سالهای اخیر در رشته‌های رزمی مانند کاراته، جودو و ووشو در سطح کشور و استان درخشش چشمگیری داشته و حائز ده‌ها مدال رنگی در سطوح بین‌المللی و کشوری شده‌اند.

نزدیک به یک‌هزار نفر از بانوان نهاوند در قالب 25 هیات ورزشی به صورت سازمان یافته مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/ 3140/

نظر شما