شناسهٔ خبر: 34906596 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تکمیل ۲۱هزار و۴۲۶خودروی ناقص در ایام تعطیلات شرکت

‏‎در راستای ایفای وظیفه حرفه‌ای، کارکنان فداکار و بلند همت گروه صنعتی ایران‌خودرو توانستند در ایام تعطیلات تابستانی شرکت، ۲۱۴۲۶ دستگاه خودروی دارای کسری قطعات را تجاری‌سازی و به مشتریان تحویل دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق به نقل از ایکوپرس، این تلاش مسئولانه با هدف انجام تعهدات ایران خودرو در پی دستور مدیریت محترم ارشد مبنی بر تداوم تکمیل خودروهای ناقص و عدم توقف تحویل خودرو به مشتریان بوده است.


‏‎از تبعات این اقدام در تعطیلات، که با حضور حداکثری کارکنان در محل کار شکل گرفت، ثبات در بازار خودرو و و تلاش در جهت دستیابی به اهداف این گروه در تامین رضایت مشتریان بوده است.

بیشتر بخوانید:

تسهیلات ۲۷۰۰ میلیاردی گرفتند اما اجحاف و گران‌فروشی کردند


‏‎بر اساس این گزارش تجاری‌سازی خودروهای دارای کمبود قطعه، با تلاش و مساعی ارزشمند کارکنان و مدیران گروه و همچنین همراهی و مساعدت به موقع قطعه‌سازان محقق شده است.


‏‎گروه صنعتی ایران‌خورو، انجام تعهدات و جلب رضایت مشتریان را از اولویت‌های برنامه‌ریزی سالانه خود قرار داده و امیدوار است، در سایه حمایت ملی از صنعت خودرو کشور بتواند، گام‌های جدی در رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی بردارد.


‏‎در این راستا، هیات مدیره ایران‌خودرو نیز در اطلاعیه‌ای ضمن تقدیر از همکاری‌های صورت گرفته از سوی کارکنان و قطعه‌سازان اعلام کرده است که با هماهنگی و همکاری بخش‌های مختلف، فعالیت‌های گروه در رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده بیش از گذشته تداوم خواهد یافت و به صورت کامل و با اشراف اطلاعاتی بر فرآیند تولید نظارت خواهد شد.


‏‎هیات مدیره گروه صنعتی ایران‌خودرو در این اطلاعیه بر ضرورت همکاری مجدانه در ایفای مسئولیت اجتماعی تاکید کرده است تا این گروه بتواند ضمن انجام تعهدات و استمرار  فعالیت‌های گروه به عنوان سرمایه‌ای ملی و یکی از موتورهای محرک اصلی اقتصاد کشور در ایجاد رونق تولید و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی عمل کند.


‏‎تعطیلات سالانه گروه صنعتی ایران‌خودرو در تابستان سال  ۱۳۹۸ مصادف با دو عید قربان و غدیرخم بوده، که طی این ایام، کارکنان خدوم ایران‌خودرو با حضور در محل کار و ایفای مسئولیت حرفه‌ای، حماسه تولید را رقم زدند،  تلاش و همکاری مجدانه ای که حائز تقدیر و تشکر است.

نظر شما