شناسهٔ خبر: 34906563 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

اختلال و قطعی اینترنت در 1 شهریور 98 + واکنش وزیر ارتباطات

حسین مرادی / گجت نیوز

صاحب‌خبر -

امروز جمعه 1 شهریور 98 بسیاری از کاربران با اختلال و قطعی اینترنت مواجه شدند. وزیر ارتباطات با تایید موضوع و مقصر دانستن شرکت ارتباطات زیرساخت به این موضوع واکنش نشان داد.

بسیاری از کاربران خطوط اینترنت همراه و ADSLهای خانگی امروز جمعه 1 شهریور 98 به مدت یک ساعت با اختلال و قطعی اینترنت شدید مواجه شدند و حتی در صفحه مسئولان مربوطه در شبکه‌های اجتماعی نیز نسبت به این موضوع اعتراض خود را نشان دادند. در همین رابطه سجاد بنابی، نایب رئیس هیئت‌مدیره شرکت ارتباطات با تایید وجود اختلال در سیستم‌های بین‌الملل مخابرات اعلام کرد در زیرساخت شبکه با اشکالاتی مواجه شده‌ایم که در حال بررسی آن هستیم. وی افزود این مشکل به دلیل ایرادهای کانفیگوریشن و قطعی برخی از خطوط بین‌الملل به وجود آمده است و به همین دلیل در تلاش هستیم تا در زمان کوتاهی این مشکلات را برطرف سازیم.

واکنش وزیر ارتباطات به اختلال و قطعی اینترنت

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز با تایید قطعی و اختلال اینترنت، از کاربرانی که با مشکل مواجه شدند عذرخواهی کرد و از جریمه مسئولان مربوطه خبر داد. پست توییتری آذری جهرمی به شرح زیر است:

اختلال یک ساعته در اینترنت، این بار اشتباه از شرکت ارتباطات زیرساخت! «شرمنده آقای وزیر» گفتن مدیران زیرساخت، به درد مردم نمی‌خورد و مشکل حل نمی‌شود. باید تنبیه شوند تا حواسشان بیشتر جمع شود: خداحافظ کارانه این ماه هیئت‌مدیره و مدیران مربوطه! #حق‌الناس

قطعی اینترنت قطعی اینترنت

گفتنی است که این اختلال پس از حدود یک ساعت برطرف شده و به نظر می‌رسد اکنون دیگر مشکلی وجود ندارد.

نظر شما