شناسهٔ خبر: 34904403 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

۹کشته و زخمی در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

فرمانده پلیس‌راه آذربایجان‌غربی گفت: در دو روز گذشته در تصادفات رخ داده در محورهای مواصلاتی استان هشت نفر زخمی شده و یک نفر جان خود را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی سعیدی با اشاره به تصادف رخ داده در جاده باروق میاندوآب در محل پیچ روستای حیدرآباد اظهار کرد: ساعت ۰۰:۱ بامداد روز گذشته یک دستگاه خودرو سمند در این محور واژگون شد که بر اثر آن دو سرنشین آن مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه از دو سرنشین مجروح سمند یک نفر پس از اعزام به بیمارستان جان خود را از دست داد، افزود: همچنین برخورد این خودرو پس از چپ شدن به درب و کرکره‌ مغازه‌های اطراف جاده باعث بروز خساراتی به آنها شد.

رئیس پلیس‌راه آذربایجان‌غربی، عدم رعایت سرعت مطمئنه سمند را علت این تصادف اعلام و تصریح کرد: به دلیل سرعت بالا راننده توانایی و کنترل لازم را بر خودرو نداشته و موجب واژگونی آن شد.

وی با اشاره به بروز تصادف زنجیره‌ای در محور خوی به مرند خاطرنشان کرد: در این تصادف که در ۹ کلیومتری سه‌راهی ایواوغلی خوی رخ داد هفت نفر زخمی شده و خودروها به شدت خسارت دیدند.

سعیدی با اشاره به اینکه در این تصادف چهار دستگاه خودرو سواری جک، پژو آردی، سواری و هیوندا با یکدیگر برخورد کردند، عنوان کرد: در این حادثه هفت نفر زخمی شدند که پنج نفر به صورت سرپایی درمان شده و دو نفر برای ادامه درمان راهی بیمارستان شدند.

وی با اشاره به خسارت شدید خودروها در این تصادف زنجیره‌ای گفت: انحراف به چپ خودرو سواری جک علت اصلی این تصادف بوده است.

برچسب‌ها:

نظر شما