شناسهٔ خبر: 34904306 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

تساوی استقلال و ماشین‌سازی تبریز در نیمه نخست

تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و استقلال تهران در چارچوب هفته نخست نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف هم رفتند و به تساوی بدون گل در نیمه نخست رضایت دادند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

روز دوم هفته نخست نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) پیگیری شد و دو تیم ماشین‌سازی تبریز و استقلال تهران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه بنیان دیزل با قضاوت «پیام حیدری» مقابل هم صف‌آرایی کردند.

ماشین‌سازی که از امتیاز میزبانی سود می‌برد در همان دقایق ابتدایی این دیدار با استفاده از اشتباهات مدافعان استقلال می‌توانست در موقعیتی تک به تک به گل برسد. اما واکنش به موقع «سیدحسین حسینی» گلر استقلال ‌و دفع توپ او با کمک پا مانع از باز شدن دروازه آبی‌پوشان شد.

شاگردان «استراماچونی» سرمربی استقلال در ادامه این دیدار می‌توانستند با استفاده از یک ضد حمله به گل برسند ولی «فرشید اسماعیلی» در دقیقه هشت در ‌این موقعیت تک به تک توپ را به بالای چارچوب دروازه فرستاد.

استقلال که در اوایل این دیدار بر خلاف تیم ماشین‌سازی نظم لازم را در خط حمله و میانی خود نداشت،‌ در اواخر نیمه نخست در بیشتر دقایق صاحب توپ و میدان شد و به روند حملات خود افزود تا تیم حریف را تحت فشار قرار دهد.

«محسن کریمی» مهاجم استقلال در دقیقه ۳۶ در محوطه ۱۸ قدم ماشین‌سازی حریف صاحب موقعیت شد ولی ضربه سر این بازیکن را «حامد لک» گلر تیم تبریزی به خوبی مهار کرد.

سرانجام نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب تیم ماشین‌سازی در نیمه نخست:

حامد لک، ادوارد دوس‌سانتوس، احمدرضا زنده‌روح، فردین‌عابدینی، شاهین توکلی، سید محمد خرم‌الحسینی، بابک مرادی، شاهین ثاقبی، فرید بهزادی‌کریمی، سامان نریمان‌جهان و علی آل‌کثیر

ترکیب تیم استقلال در نیمه نخست:

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، وریا غفوری، شاهین طاهرخانی، داریوش شجاعیان، محسن کریمی و مرتضی تبریزی.

نظر شما