شناسهٔ خبر: 34904183 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نوجوانان والیبال ایران برابر جمهوری چک شکست را پذیرفتند

تهران- ایرنا- تیم والیبال نوجوانان ایران در چارچوب شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به مصاف جمهوری چک رفت و با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد.

صاحب‌خبر -

تیم والیبال نوجوانان ایران امروز (جمعه) از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان که به میزبانی کشور تونس در حال برگزاری است برابر تیم جمهوری چک به میدان رفت و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۲ نتیجه را واگذار کرد.

نوجوانان والیبال ایران که عنوان قهرمانی دوره قبل این رقابت‌ها را یدک می‌کشند، در نخستین دیدار خود با نتیجه ۳ بر یک بلغارستان را شکست داده بودند.

شانزدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان از ۳۰ مرداد تا ۸ شهریور در حال پیگیری است و تیم ایران در گروه دوم مسابقات با تیم‌های ایتالیا، جمهوری چک، کلمبیا و بلغارستان هم‌گروه است.

نوجوانان والیبال ایران در ادامه این رقابت‌ها فردا (شنبه) از ساعت ۱۳:۳۰ برابر کلمبیا به میدان می‌روند و در آخرین دیدار مرحله گروهی از ساعت ۲۰ روز یکشنبه سوم شهریورماه برابر ایتالیا صف‌آرایی می‌کنند.

گروه‌بندی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان:

گروه A: برزیل، تونس، کوبا، تایوان، بلاروس

گروه B: ایران، ایتالیا، جمهوری چک، کلمبیا، بلغارستان

گروه C: ژاپن، مصر، آرژانتین، آلمان، مکزیک

گروه D: روسیه، کره‌جنوبی، آمریکا، نیجریه، دومینیکن 

از هر گروه ۴ تیم به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند و تیم‌های پنجم هر گروه برای کسب رتبه‌های ۱۷ تا ۲۰ رقابت خواهند کرد.

در ۱۵ دوره گذشته، ایران ۱۱ بار در مسابقات نوجوانان جهان شرکت کرده است و با ۲ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز، پس از تیم‌های برزیل و روسیه سومین تیم پرافتخار تاریخ مسابقات محسوب می‌شود.

در آخرین دوره این مسابقات که در سال ۲۰۱۷ به میزبانی بحرین برگزار شد، ایران به مقام قهرمانی رسید.

نظر شما