شناسهٔ خبر: 34903980 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سپاهان اصفهان مدعی کسب عنوان قهرمانی است

بوشهر-ایرنا- مریی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: این تیم در فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور مدعی کسب عنوان قهرمانی است.

صاحب‌خبر -

محمد زاغی‌نژاد روز جمعه در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: در نخستین بازی لیگ به مصاف شاهین بوشهر می رویم که با

تبریک حضور مجدد تیم بوشهری در لیگ برتر امیدوارم که شاهد موفقیت شاهین بعد از مسابقه با تیم سپاهان باشیم.

وی در ارتباط با غیبت کیروش استنلی بیان کرد: فوتبال امروز نیازها را در قالب یک بازیکن نمی‌بیند و به عنوان یک تیم کار می‌کند ولی با این حال حضور کیروش در بازی برابر شاهین می‌توانست در روند

نتیجه گیری تیم تاثیرگذار باشد.

زاغی ادامه داد: با این وجود بازیکنانی با قابلیت دیگری داریم که می‌توانند پاسخگوی نیازهای ما باشند و نبود کیروش استنلی در این بازی را جبران کند.

مربی سپاهان اصفهان اضافه کرد: تیم ما قابلیت بازی شایسته در هر سه لیگ برتر، حذفی و باشگاه های آسیا را دارد.

وی تاکید کرد: امسال فاصله تیم‌ها کم شده و ما تیمی بستیم که می‌توانیم امسال به عنوان یک مدعی حضور داشته باشیم و با تحقق عدالت به مقامی شایسته تیم سپاهان کسب کنیم.

زاغی نژاد درارتباط با شناختش از فوتبال بوشهر نیز گفت: بوشهر فوتبالی ریشه‌دار دارد و همه از این ظرفیت مطلع هستند و مجموعه سپاهان نیز بی‌اطلاع از شاهین و فوتبال بوشهر نیست و روی فوتبال شاهین کار کرده‌ است.

وی در ارتباط با محمد محبی بازیکن بوشهری سپاهان نیز گفت: وی بازیکن با کیفیتی بوده که مورد توجه سرمربی تیم ما قرار گرفته و باید کامل تر شود تا توانمندی های وی در لیگ دیده شود که این مهم نیاز به گذر زمان دارد.

زاغی نژاد در ارتباط با همزمانی بازی سپاهان و شاهین بوشهر نیز گفت: براساس قانون باید نایب قهرمان حضور داشته باشد ولی با این حال خیلی برای ما اهمیتی ندارد.

بازی شاهین و سپاهان اصفهان شنبه دوم شهریورماه در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار می شود.

امیر قلعه‌نوعی سرمربی تیم فوتبال سپاهان به دلیل محرومیت یک جلسه موفق به حضور در نشست خبری پیش از مسابقه با شاهین بوشهر نشد.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

نظر شما