شناسهٔ خبر: 34903027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حرکت آیت‌الله رئیسی در برخورد با مفسدین، سیستماتیک و هدفمند بوده است

امام‌جمعه کوهدشت گفت: حرکت آیت‌الله رئیسی در برخورد با مفسدین، سیستماتیک و هدفمند بوده و امیدواریم تا آخر، بااقتدار و قوت ادامه یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام‌جمعه کوهدشت در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت عید غدیر و روز مباهله، اظهار کرد: اسلام، دینی الهی، کامل و دارای قوانینی پیشرفته بوده که بایستی قدر آن را دانسته و از اختلاف در امت اسلامی که امری خطرناک است، جلوگیری کنیم.

وی افزود: بازیگران سیاسی و دشمنان دوران امام علی (ع) وصی برحق پیامبر اکرم (ص)، بایستی در دادگاه عدل الهی، پاسخگو باشند که چرا از هوا‌های نفسانی تبعیت کرده و ۲۵ سال خانه‌نشینی را بر امام علی (ع) تحمیل نمودند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب افتخار دنیای اسلام است، اظهار کرد: جوانان عزیز مشغول کار‌های جهادی برای پیشرفت انقلاب اسلامی هستند و بیانیه «گام دوم» انقلاب فصل نوین حرکت انقلابی بوده و آن را باقوت ادامه می‌دهیم.

طهماسبی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمود، کار جهادی بر خواسته از ایمان و ظرفیت وجودی انسان بوده چراکه درعین‌حال دارای وجودی معنوی و پرورش‌یافته است.

وی با اشاره به ۹ توصیه رهبر معظم انقلاب به اعضای گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی، گفت: کار ارزشمند جهادی با نیتی الهی، دلسوزانه، باصداقت، تلاش مستمر و خستگی‌ناپذیر، یأس دشمنان، اخلاق نیکو و عمل مؤمنانه از ویژگی‌های کار جهادی به شمار می‌رود چراکه موجب افزایش روحیه و امید به مردم است.

امام‌جمعه کوهدشت ضمن تقدیر از فعالیت‌های قوه قضائیه درزمینهٔ عدالت اجتماعی، اظهار داشت: دولت بایستی افراد فاسد را خودش معرفی کند، حرکت آیت‌الله رئیسی در برخورد با مفسدین، سیستماتیک و هدفمند بوده و امیدواریم تا آخر، بااقتدار و قوت ادامه یابد.

طهماسبی با اشاره به اهمیت حقوق متقابل دولت و ملت، عنوان داشت: التزام عملی به شعار انقلاب، تهیه برنامه‌هایی ویژه اقتصاد مقاومتی، مقابله بارانت خواری و فساد اداری، نظارت دقیق، دل بریدن از بیگانگان، میدان دادن به جوانان، مدیریت جهادی با تلاشی مجاهدانه، رعایت بیت‌المال، عمل به قانون و ... از ویژگی‌های دولت تراز اسلامی است که با آن در گام دوم انقلاب پیشروی خواهد کرد.

وی با اشاره به‌ضرورت اصلاح نظام بانکی و ارتقاء ارزش پول ملی گفت: واردات بی‌رویه کمر تولید ملی را می‌شکند، بایستی در این راستا مدیریتی جدی صورت گیرد و مانع آن شد.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به آزادی کشتی نفتت کش ایران و شکست سناریو آمریکا و انگلیس در منطقه خلیج‌فارس، اظهار کرد: نیروی‌های مقاومت انصار الله یمن، با ۱۰ فروند پهباد، تشکیلات و تأسیسات پیشرفته عربستان را در هم کوبیدند و اقتدار بی‌نظیر خود را به نمایش گذاشته و درس مهمی به عربستان و امارات دادند.

طهماسبی خطاب به مسؤولان استانی و شهرستانی، تأکید کرد: مسئله طبل و دهل‌های هیئات با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم هستیم بایستی ساماندهی گردد، چراکه برخی موجب مزاحمت برای مردم می‌شود و هم‌چنین مسؤولان ذی‌ربط بایستی از تردد وسایل نقلیه بدون پلاک در شهرستان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/م

حمایت از حرکت انقلابی آیت‌الله رئیسی در برخورد با مفسدین

نظر شما