شناسهٔ خبر: 34902513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آیت‌الله نمازی: سگ‌گردانی و ولنگاری فرهنگی تناسبی با کار فرهنگی ندارد

امام جمعه کاشان گفت: کسی با کار فرهنگی مخالف نیست اما بایدحدود آن تعریف شود زیرا برخی با این عنوان اقدام ضد فرهنگ انجام می‌دهند، سگ‌گردانی و ولنگاری فرهنگی نمونه‌ای از این کارها است.

صاحب‌خبر -

به  گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کاشان با اشاره به عید غدیر و عید ولایت اظهار کرد: علت ابقای اسلام ولایت است و بر همین اساس اگر کربلا و عاشورا، ائمه معصومین و به‌ویژه امام زمان (عج) نبودند طومار ولایت درهم‌ پیچیده می‌شد.

امام‌جمعه کاشان با اشاره به‌روز پزشک گفت: طبابت در اسلام یک منصب است زیرا طبابت برای خود فقه و اخلاق مخصوص دارد و نباید به چشم مادی به آن نگاه کرد.

وی افزود: جامعه بدون طبیب حاذق همچون جامعه بدون مجتهد است و پزشک باید تمام تلاشش را در راستای خدمت به مردم به کار بندد.

آیت‌الله نمازی با اشاره به دیدار اعضای هیأت دولت با رهبر انقلاب اسلامی عنوان کرد: همه مسؤولان در رده‌های گوناگون باید با فاصله گرفتن از حاشیه‌ها و پرهیز از انجام کارهای فرعی، به مأموریت اصلی خود که رسیدگی به اقتصاد و فرهنگ کشور در قالب ایجاد اشتغال برای جوانان، تولید و کشاورزی است بپردازند.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان بیان کرد: شش سال از عمر دولت تدبیر و امید گذشته و دولت در این دو سال باقی‌مانده باید سعی کند اولویت‌های کشور را رعایت و بر همان اساس اقدام کند.

وی با تأکید بر انجام دقیق کار فرهنگی، افزود: کسی با کار فرهنگی مخالف نیست اما باید کار فرهنگی تعریف شود زیرا برخی به‌عنوان کار فرهنگی اقدام ضد فرهنگ انجام می‌دهند، سگ‌گردانی و ولنگاری فرهنگی تناسبی با کار فرهنگی ندارد.

انتهای پیام/63108/ا 30/

نظر شما