شناسهٔ خبر: 34901922 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

احضار تارتار و عالیشاه به کمیته انضباطی

فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه ای سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان و یکی از بازیکنان پرسپولیس تهران را به کمیته انضباطی دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

ساعاتی پیش بود که امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون دریکی از برنامه‌های تلویزیونی خبر از احضار یک مربی و یک بازیکن به دلیل اظهاراتشان پس از پایان بازی در روز اول هفته نوزدهم لیگ برتر را داد.

 

در همین ارتباط فدراسیون فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌ای مهدی تارتار و امید عالیشاه را به کمیته انضباطی دعوت کرد تا درخصوص صحبت‌هایی که در پایان بازی مطرح کردند پاسخ‌گو باشند.
بیانیه فدراسیون به شرح زیر است:


 ۱. آقای مهدی تارتار، سرمربی محترم تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل ایراد اظهاراتی درباره داوری دیدار مقابل تراکتورسازی در نشست خبری پس از مسابقه برای ادای توضیحات دراین‌باره می‌بایست پیرو ابلاغیه ارسالی در موعد مقرر در کمیته انضباطی حاضر شود‌‌.
توضیح مهم؛ حق باشگاه نفت مسجدسلیمان در اعتراض به داوری مطابق قوانین و آیین‌نامه‌ها موجود است و این باشگاه می‌تواند ظرف ۴۸ ساعت با ارائه شکایت رسمی به سازمان لیگ فرآیند مربوطه را از طریق قانونی پیگیری کند.


۲. آقای امید عالیشاه، بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل اظهارات غیرمسئولانه درباره عوامل برگزاری در میکسد زون ورزشگاه آزادی، پیرو ابلاغیه ارسالی می‌بایست برای ادای توضیحات در موعد مقرر در کمیته انضباطی حضور پیدا کنند.

 

به نظر می‌رسد سازمان لیگ همانطورکه پیش‌ازاین اعلام کرده بود قرار است با هر حرف غیر مرتبط سرمربیان و بازیکنان برخورد کند.

نظر شما