شناسهٔ خبر: 34896124 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مجموعه ورزشی ۶ هزار متری درنیروگاه قم ساخته می شود

رسول منعم پنجشنبه شب دردیدار مسئولان استان قم با اهالی منطقه نیروگاه در بقعه امامزاده سید معصوم(ع) افزود: در حال حاضر تملک این زمین برای احداث مجموعه

صاحب‌خبر -

رسول منعم پنجشنبه شب دردیدار مسئولان استان قم با اهالی منطقه نیروگاه در بقعه امامزاده سید معصوم(ع) افزود: در حال حاضر تملک این زمین برای احداث مجموعه ورزشی در مراحل پایانی خود قرار دارد و بزودی عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.
وی اضافه کرد: در بودجه سال آینده اداره کل ورزش و جوانان اعتبارات ویژه ای برای پیشبرد عملیات عمرانی این منطقه پیش بینی خواهد شد.
منعم ادامه داد: همچنین با رایزنی های صورت گرفته با نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی نیز تلاش می شود از اعتبارات و منابع ملی برای احداث این مجموعه ورزشی استفاده شود.
وی با اشاره به وضعیت سرانه های ورزشی منطقه نیروگاه قم گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در سالهای گذشته، چندین مجموعه و سوله ورزشی در مناطق ۲ و ۶ شهر قم به بهره برداری رسیده است.
وی گفت: با این وجود اما هنوز منطقه از نظر سرانه های ورزشی دچار ضعف بوده و باید برای بهبود سرانه های ورزشی در آن  برنامه ریزی مدونی صورت گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان قم خاطرنشان کرد: اگر متولیان مجموعه های ورزشی خصوصی در برنامه های توسعه ای، طرح های توجیهی مطلوبی ارائه دهند از تسهیلات در نظر گرفته شده بهره مند خواهند شد.
منعم اظهار داشت: با تعامل مطلوبی که بین شهرداری قم و اداره کل ورزش و جوانان در جریان است، روند افزایش سرانه های ورزشی در مناطق مختلف استان در روند مطلوب تری دنبال می شود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: ورزشکاران منطقه نیروگاه همواره در مسابقات ملی و بین المللی افتخارات ارزشمندی برای استان و کشور کسب کرده اند.
وی در ادامه گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می شود به صورت ماهانه برخی از همایش های پیاده روی و کوهنوردی استان در منطقه ۲ قم اجرا شود.
منعم در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد: ارائه تسهیلات اشتغال به سمن های استان از رویکردهای اداره کل ورزش بوده و روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان به زودی آغاز خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان قم اضافه کرد: سال گذشته یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به سمن های استان پرداخت شد.
۲۰۰ پروژه شهری با اعتبار ۴هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در منطقه ۲ و ۶ قم به بهره برداری خواهد رسید.

این دیدار با حضور استاندار قم در سلسله برنامه های ارتباط مستقیم و بی واسطه مسئولان با مردم انجام شد.

نیروگاه متراکم ترین و پرجمعیت ترین منطقه قم بیش از ۴۵۰ هزار تن جمعیت دارد و در غرب قم واقع شده است؛ بیشتر نقاط این منطقه قدمتی بیش از ۵۰ سال ندارد و مهاجران از قومیت ‌های مختلف را در خود جای داده است. 

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام

نظر شما