شناسهٔ خبر: 34894711 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

مس کرمان بر رایکا بابل غلبه کرد

تیم فوتبال مس کرمان در هفته دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور در کرمان میزبان رایکا بابل بود که با گل دقیقه ۸۶ بهرام رشیدفرخی بر مهمان خود غلبه کرد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار ۲ تیم فوتبال مس کرمان و رایکا بابل از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه عصر روز(پنجشنبه) در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهیدباهنر کرمان پیگیری شد که پس از ۹۰ دقیقه این کرمانی ها بودند که پیروز میدان نام گرفتند.

تیم فوتبال مس کرمان در یک بازی سرد و یکنواخت سرانجام توانست در دقایق پایانی انتظارات تماشاگران خود را پاسخ دهد و در دقیقه ۸۶ بهرام رشید فرخی توانست یخ بازی را بشکند و خطای پنالتی درون محوطه جریمه را به گل تبدیل کند و با این گل سه امتیاز شیرین خانگی را برای کرمانی ها کسب کرد.

تماشاگران کرمانی که هفته گذشته تیمشان سه گل از قشقایی شیراز دریافت کرده بود، در دقایق پایانی مسابقه این هفته صبرشان لبریز شد و با سردادن شعارهایی اعتراض خود را به مسئولان و بازیکنان باشگاه مس کرمان اعلام کردند اما گل دیرهنگام این تیم به این اعتراضات پایان داد.

امید سلطانی در دقیقه ۷۲ به علت وقت کشی و وحید اصغر زاده(دروازه بان نیمکت نشین بابلی ها) در دقیقه ۷۵ به علت وارد شدن به زمین مسابقه از تیم رایکا و شروین بزرگ (با ضربه به توپ پس از صوت داور) از تیم مس کرمان با کارت زرد داور جریمه شدند و مهران نجفی به علت اعتراض و ورود به زمین مسابقه با ۲ کارت زرد در دقیقه ۹۰ از زمین مسابقه اخراج شد.

مس کرمان در این مسابقه با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، مجید بهروزی برشنه، میثم تهیدست، میلاد پورمحسن(از دقیقه ۵۸ بهرام رشیدفرخی)، سیدجلال عبدی، مهران امیری، ارشیا عباسی(از دقیقه ۶۵ امین جهان کهن)، محمدرضا نقدی پور، پوریا غلامی، یاسر فیضی(از دقیقه ۷۰ شروین بزرگ) و مربیگری سیدمجتبی حسینی به میدان رفت.

رایکا بابل نیز با ترکیب سعید ابراهیم پور، صائب محبی، امید سلطانی، سینا دست نشان، کریم احمدی، محسن آقایی، مهران مرادعلی، جواد محمدی(از دقیقه ۸۵ علی صادق تبار)، حسین رسولی، سعید حیدری، اکبر آفاقی(از دقیقه ۶۱ مهرداد حیدری) و مربیگری مهران نجفی مقابل کرمانی ها صف آرایی کردند.

در نشست پیش از بازی مس کرمان و رایکا بابل مقرر شد که به علت پخش زنده بازی گل گهر سیرجان و نساجی مازندران از شبکه کرمان این رقابت ۱۵ دقیقه زودتر از موعد مقرر آغاز شود.

مس کرمان با این پیروزی سه امتیازی شد و در جایگاه نهم جدول رده بندی جام آزادگان قرار گرفت.

مس رفسنجان مقابل استقلال خوزستان به تساوی رسید

تیم فوتبال مس رفسنجان دیگر نماینده استان کرمان نیز از ساعت ۱۸ عصر امروز(پنجشنبه) در هفته دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای مس مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت.

ابتدا حمید گلزاری در دقیقه ۴۳ با یک گل مس رفسنجان را از حریف خود پیش انداخت و استقلال خوزستان توانست با گل دقیقه ۹۰ به بازی برگردد.

مس رفسنجان با این تساوی ۲ امتیازی شد و در رتبه یازدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور(جام آزادگان) قرار گرفت.

آرمان گهر سیرجان نیز در انزلی مقابل ملوان این شهر با نتیجه یک بر یک به تساوی دست یافت، گل های این دیدار را امیر محمودآبادی در دقیقه ۷۸ برای سیرجانی ها و علی امیری در دقیقه ۹۰ برای انزلیچی ها به ثمر رساندند.

نظر شما