شناسهٔ خبر: 34892786 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

پیروزی قاطع و پرگل داماش گیلان مقابل سرخپوشان پاکدشت

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر پنجشنبه از هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، در ورزشگاه سردارجنگل رشت در یک هوای گرم

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر پنجشنبه از هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، در ورزشگاه سردارجنگل رشت در یک هوای گرم و آفتابی و در حضور حدود سه هزار تماشاگر برگزار شد، تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه سه بر صفر برابر سرخپوشان پاکدشت به برتری دست یابد تا اولین بازی خانگی خود را با کسب پیروزی جشن بگیرد.

در جریان این دیدار و در نیمه اول، تیم داماش با حمایت طرفداران خود بازی را هجومی آغاز کرد اما از فرصت های به دست آمده نتوانست سود ببرد تا اینکه در دقیقه ۳۹ و در یکی از حملات خود موفق به گلزنی شد و علیرضا توکلی بازیکن این تیم اولین گل داماشی ها را در لیگ دسته اول و مقابل تیم سرخپوشان پاکدشت به ثمر رساند.

در نیمه دوم نیز باز این تیم داماش بود که با حمایت طرفدارانش بر بازی تسلط داشت و همان دقایق اولیه این نیمه توسط سعید باقرپسند به گل دوم دست یافت و در ادامه این نیمه و در دقیقه ۸۹ نیز، محمدمهدی نظرمحمدپناه بازیکن داماش گیلان در دقیقه ۸۹ سومین گل تیمش را به ثمر رساند تا این تیم به یک پیروزی قاطع دست یابد.

قضاوت این دیدار را سعاد وفا پیشه با کمک های رامین بابایی  محمد شاکر بر عهده داشتند و در جریان این بازی ، جابر نصیری از تیم فوتبال داماش کارت زرد دریافت کرد.

تیم فوتبال داماش گیلان که در هفته اول این رقابت ها در بابل برابر تیم رایکا این شهر به نتیجه مساوی بدون گل دست یافته بود، در این دیدار با به ثمر رساندن سه گل، به یک پیروزی شیرین دست یافت تا در پایان هفته دوم جزو تیم های بالای جدولی قرار گیرد.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت، در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

۷۲۸۵/۲۰۰۷/

انتهای پیام

نظر شما