شناسهٔ خبر: 34891659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۶۲ موکب استان قم به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته استان برای اربعین امسال گفت: ۶۲ موکب در نقاط مختلف مهران، کربلا، نجف، سامرا و کاظمین برای اربعین امسال پیش‌بینی‌شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، یونس عالی پور امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دولت در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای سال جدید 9 جلسه ستاد هماهنگی امور زائرین و 59 ذیل جلسه تشکیل‌شده که 328 مصوبه عملیاتی داشته‌ایم.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اربعین امسال گفت: 62 موکب در نقاط مختلف مهران، کربلا، نجف، سامرا و کاظمین برای اربعین امسال پیش‌بینی‌شده است و با هماهنگی‌های انجام‌شده زمین اختصاصی برای استان در مرز مهران هفته آینده تحویل داده می‌شود.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قم نیز در این جلسه، با بیان اینکه 47 حزب مجوز دار در استان قم در حال فعالیت هستند، اظهار داشت: از این تعداد 29 حزب در دولت تدبیر و امید مجوز گرفته‌اند.

مرتضی بابایی راه‌اندازی خانه احزاب در استان قم را مورداشاره قرار داد و گفت: مکان خانه احزاب با پیگیری استانداری تجهیز شده و  با افتتاح خانه احزاب همگرایی و هم‌افزایی احزاب در استان افزایش‌یافته است.

وی با تأکید بر اینکه انحصاری در مدیریت خانه احزاب نداریم، ادامه داد: در راستای تقویت احزاب مجوز دار ما لیست این احزاب را در سایت استانداری بارگذاری کرده‌ایم، همچنین در دوره فعلی استاندار جلسات متعددی با دبیران احزاب برگزار کرده‌ایم و احزابی که به‌صورت تک‌به‌تک درخواست‌هایی را داشتند دستور اقدام داده‌اند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قم رکود فعالیت احزاب در استان را مورد انتقاد قرار داد و گفت: این مسئله مطالبه خود استانداری نیز هست که چرا فعالیت احزاب محدود است.

انتهای پیام/ ت

نظر شما