شناسهٔ خبر: 34890931 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

از فصل داغ نقل و انتقالات تا سرمای محرومیت استنلی

محرومیت، کی روش استنلی می تواند تاثیر مستقیمی بر بازی سپاهان برابر شاهین بوشهر بگذارد.

صاحب‌خبر -
مهدی سلیمی، عضو کمیته فنی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، گفت: تیم سپاهان با توجه به نقل و انتقالات انجام شده و بازی‌های تدارکاتی برگزار شده، وضعیت خوبی دارد.

او افزود: برگزاری اردو‌های متعدد از عوامل دیگری است که تیم سپاهان را برای فصل پیش رو آماده‌تر کرده و از لحاظ میزان آمادگی، سپاهان در شرایط خوبی قرار دارد.

مهدی سلیمی با اشاره به تمدید قرارداد با ولادیمیر کومان و جذب بازیکنانی از سایر تیم‌های لیگ برتر و دسته یک کشور خاطرنشان کرد: بازیکنانی از جمله رضا یزدانی از تیم فولاد خوزستان با اضافه شدن به تیم سپاهانی می‌توانند کمک شایانی به ما کنند. همچنین اضافه شدن امید نورافکن که بازیکن لژیونر محسوب می‌شد و همچنین پیوستن شایان مصلح از پرسپولیس به سپاهان در افزایش توجهات و البته انتظارات از سپاهان حائز اهمیت بوده است.

عضو کمیته فنی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ادامه با توجه به بازی روز شنبه ۲ مرداد ماه با شاهین بوشهر افزود: قرار بود این مسابقه روز جمعه برگزار شود، ولی با تصمیم فدراسیون مبنی بر عدم آمادگی کامل محل برگزاری این مسابقه، بازی اول سپاهان به روز شنبه موکول شد.

او در انتها یادآور شد: سپاهان در این مسابقه به دلیل محرومیت، کیروش استنلی را در اختیار نداشته و این موضوع می‌تواند تاثیر مستقیمی بر بازی سپاهان برابر شاهین بوشهر بگذارد.


انتهای پیام/م
 

آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان پیش از شروع لیگ برتر فوتبال

نظر شما