شناسهٔ خبر: 34890645 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چند پیشنهاد جذاب برای گذراندن تعطیلات آخر هفته/ از تماشای مرگ چند دیوانه تا بازدید از باغ موزه نگارستان

تعطیلات همیشه فرصتی برای بودن کنار خانواده و دوستان است و در این میان تفریحات فرهنگی می‌تواند تجربه خوبی را رقم بزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد، اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید. ضمن اینکه هر کدام از شبکه‌های سیما هم برنامه‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید با فیلم‌های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

فیلم سینمایی آخر هفته

فیلم سینمایی «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی این روزها فروش خوبی را تجربه می‌کند. بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مهرداد صدیقیان و شهباز نوشیر بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «ایده اصلی» آمده است:

ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده‌اند. شرکت‌ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده‌اند.

تئاتر آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک نمایش خوب در روز‌های پایانی آخر هفته هستید، پیشنهاد ما به شما دیدن نمایش «مرگ دیوانه ها» است.

در خلاصه نمایش «مرگ دیوانه ها» آمده است:

در اتاقی در بیمارستان روانی هفت بیمار منتظر شروع جلسه درمان روزانه خود با دکتر روانپزشک راس ساعت ۸ هستند. اما به جای دکتر مرگ وارد می‌شود ...

کامران حکیم نویسنده، کمال عبدی مترجم و کارگردان نمایش «مرگ دیوانه ها» هستند. نمایش «مرگ دیوانه ها» از تاریخ ۲۰ مرداد تا ۵ شهریور ماه هر شب ساعت ۱۹:۰۰ در خانه نمایش مهرگان (سالن شماره ۲) به مدت ۶۵ دقیقه و به قیمت ۳۵ هزار تومان روی صحنه می‌رود.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک فیلم تلویزیونی خوب در آخرین روز‌های هفته خود هستید، نگاهی به فیلم سینمایی «ترانه آتش» به کارگردانی روح الله سهرابی بیندازید.

فیلم سینمایی ترانه آتش پنج شنبه ۳۱ مرداد ماه ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این فیلم به نمایش عده‌ای از افراد برای خود کفایی در ساخت توربین‌های بسیار بزرگ در صنعت نفت و بومی سازی آن‌ها با تلاش پیچیده‌ می پردازد...

حمید لولایی، جعفر دهقان، محمد کاسبی و شهرزاد عبدالمجید در فیلم سینمایی «ترانه آتش» بازی کرده اند.

آخر هفته کجا برویم؟

از جاذبه‌های گردشگری شهر تهران باغ نگارستان در میدان بهارستان و در انتهای خیابان دانشسرا. بازدید از این مکان در تور‌های تهرانگردی برای گردشگران ایرانی و خارجی در نظر گرفته شده است.

باغ موزه نگارستان یکی از بنا‌های تاریخی و ارزشمند تهران است که به دستور فتحعلی شاه قاجار ساخته شد. باغ نگارستان به علت وجود نقاشی‌های گوناگون از فتحعلی شاه در ساختمان‌های مختلف به این نام شهرت یافته است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما