شناسهٔ خبر: 34887460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لزوم احیای پیشینه تاریخی حوزه‌های علمیه دارالعباده

عضو مجلس خبرگان رهبری تلاش مضاعف برای توسعه نرم افزاری در کنار توسعه سخت افزاری حوزه علمیه یزد را باهدف احیای پیشینیه تاریخی این دیار خواستار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از یزد، آیت الله سید احمد خاتمی ظهر امروز در آیین افتتاحیه مدرسه مدینه العلم کاظمیه یزد که با حضور آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید برگزار شد با تبریک میلاد امام هفتم موسی کاظم (ع) اظهار کرد: من این جا آمدم که ارادت ویژه‌ام را به محضر فقیه بزرگ و شیخ مفید عصر و عالم برجسته و مفسر بزرگ حضرت آیت الله العظمی سبحانی داشته باشم.

امام جمعه موقت تهران با تصریح بر جایگاه علمی و پژوهشی آیت الله العظمی سبحانی ابراز کرد: هشت قفسه از کتابخانه شخصی من به کتاب‌های این عالم ربانی اختصاص دارد و ایشان علاوه بر ابعاد علمی، در صحنه سیاست هم همراه انقلاب اسلامی بوده و هستند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از مؤسسین مدرسه کاظمیه (ع) یزد گفت: امیدوارم حوزه علمیه یزد قطب حوزه‌های علمیه منطقه باشد.

خاتمی خواستار شد: در کنار تلاش‌های سخت افزاری برای ساخت و ساز مکان‌های مدارس علمیه به دنبال تلاش مضاعف نرم افزاری در توسعه علمی و احیای پیشینه افتخار آمیز دارالعباده هم باشید.

انتهای پیام/90030

نظر شما