شناسهٔ خبر: 34887421 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تولیدکننده‌ها رزمندگان جنگ اقتصادی هستند/ نقش‌آفرینی مساجد برای مقابله با ولنگاری فرهنگی

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به‌دنبال وضع تحریم‌‌های ناجوانمردانه، تولیدکنندگان و فعالان صنعتی رزمندگان جنگ اقتصادی محسوب می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار فرهنگ مستعد حصاری پیش از ظهر امروز در همایش گرامیداشت روز جهانی مساجد که در سالن همایش ولایت سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: تولیدکنندگان با فراهم آوردن شرایط برای رونق تولید و کارآفرینی، رزمندگان جنگ اقتصادی معرفی شده و همگان باید پشتیبان آنان باشیم.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان نیز باید به جایگاه مهم و خطیر خود آشنا باشند، افزود: رفع مشکلات اقتصادی و ریشه‌کن کردن فقر از جمله مهم‌ترین مباحث روز جامعه بوده که با رونق تولید محقق می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل عبور موفقیت‌آمیز از مقطع حساس کنونی را نیازمند توجه به افزایش بهره‌وری تولید و فراهم‌آوردن شرایط مناسب برای ارتقاء بهره‌وری صنایع و بنگاه‌های اقتصادی دانست.

نقش مهم مساجد برای مقابله با ولنگاری فرهنگی

مستعد حصاری در ادامه یادآور شد: دشمنان بعد از ناکامی در جنگ نظامی و اقتصادی دنبال نفوذ فرهنگی بوده و در این میان مساجد نقش مهمی برای ایستادگی در مقابل چنین هجمه‌های سنگینی را عهده‌دار هستند.

به گفته وی انقلاب اسلامی، انقلاب فرهنگی بوده و ارزش‌های اصیل نظام باید در مساجد مرور شده و بر حفظ و اعتلای آن تاکید شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: برای جلوگیری از تهی‌شدن ارزش‌های اخلاقی و اعتقادی علاوه بر حفظ ظواهر مذهبی باید بر رعایت موازین و بطن ارزش‌ها نیز همت گماشت و این وظیفه ائمه جماعات و فعالان مساجد را سنگین می‌کند.

وی در پایان با تاکید بر فرمایش امام راحل(ره) در خصوص «مسجد سنگر بوده و سنگرها را باید حفظ کرد»، گفت: برای تربیت جوانانی در تراز انقلاب، پایه‌های فرهنگی و تربیتی مساجد باید تقویت شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۶۱۳

نظر شما