شناسهٔ خبر: 34887050 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طی هفته دولت؛

افتتاح ۷۶ پروژه بخش کشاورزی در استان کرمانشاه

خبرگزاری صداوسیما

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: طی هفته دولت تعداد ۷۶پروژه بخش کشاورزی در استان با اعتبارحدود ۶۴ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها شروع خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کرمانشاه، نوربخش حاتمی با بیان اینکه افتتاح این طرح‌ها اشتغالزایی ۷۴۲ نفر را در پی دارد، افزود: و پروژه‌های افتتاحی در بخش کشاورزی استان شامل ۴۱ پروژه آب و خاک، ۱۳ مورد مربوط به حوزه تولیدات دامی، ۸ مورد تولیدات گیاهی، ۵ مورد صنایع کشاورزی و تعداد ۹ پروژه نیز شامل پروژه‌های تولیدات دامی و گیاهی است که طی هفته دولت کلنگ زنی آن‌ها انجام خواهد شد.
وی میزان اعتبار عمرانی پروژه‌های مذکور را ۲۶ میلیارد و ۶۳۹میلیون تومان، میزان تسهیلات بانکی را ۲۹ میلیارد و ۲۵۷ میلیون تومان و سهم آورده مجریان پروژ‌های ذکر شده را ۸ میلیارد و ۸۵ میلیون تومان اعلام کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در خصوص میزان تولیدات بخش کشاورزی استان نیز گفت؛ میزان تولیدات فعلی استان کرمانشاه ۴.۲ میلیون تن است و با تدوین برنامه ۳ ساله توسعه کشاورزی و استفاده از ظرفیت‌های موجود قصد داریم میزان تولیدات استان را به بیش از ۶ میلیون تن ارتقاء دهیم.

نظر شما