شناسهٔ خبر: 34886834 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

وزیر صمت: استارت‌آپ‌ها روی بازاریابی، بسته بندی و برندینگ تولیدات روستایی و عشایری کار کنند

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تولیدات روستاییان و عشایر، یک فرصت مغتنم برای کشور است، گفت: استارت آپ ها روی بازاریابی، بسته بندی و برندینگ تولیدات روستایی و عشایری کار کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، رضا رحمانی در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، بیان کرد: در این نمایشگاه برنامه های متنوعی جهت شناساندن ظرفیت ها و پتانسیل های استان های کشور در تولید محصولات مختلف بومی خود برگزار شده که اقدامی شایسته و به جا به خصوص در سال رونق تولید است.

حرکت نوینی در حوزه تولیدات روستایی و عشایری آغاز شده است

او با بیان اینکه برگزاری این گونه نمایشگاه ها نشانگر تلاش مردم در جهت آبادانی و توسعه کشور است، تصریح کرد: حرکت نوینی در حوزه تولیدات روستایی و عشایری آغاز شده است که این روند باید تقویت شود.

استارت آپ ها روی بازاریابی، بسته بندی و برندینگ تولیدات روستایی و عشایری کار کنند

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حضور شرکت های استارت آپ در این نمایشگاه، گفت: استارت آپ ها در جهت شناسایی محصولات روستایی و عشایری به ویژه در زمینه بازاریابی، بسته بندی و برندینگ می توانند مثمر ثمر واقع شوند.

تولیدات روستاییان و عشایر، یک فرصت مغتنم برای کشور است

رحمانی تولیدات روستاها و عشایر را یک فرصت مغتنم برای کشور برشمرد و افزود: در نقاط مختلف کشور پتانسیل های خوبی در این حوزه داریم و برای برندسازی و بسته بندی مناسب این تولیدات و فروش اینترنتی و شیوه جدید، آن ها برنامه هایی داریم.

برگزاری این گونه نمایشگاه ها نشانگر نشاط و سرزندگی مردم ایران است

او با اشاره به شرایط تحمیلی سخت اقتصادی دشمن، تصریح کرد: برگزاری این گونه نمایشگاه ها به دنیا نشان می دهد که مردم ما هنوز سرزنده و بانشاط در جهت رونق تولید ملی هستند.

انتهای پیام

نظر شما