شناسهٔ خبر: 34886829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قم مسرور میلاد باب الحوائج(ع)

حرم بانوی کرامت(س) در سالروز میلاد هفتمین مهر سپهر سروری مملو از دلدادگانی است که آمده اند میلاد پدر را تبریک بگویند.

صاحب‌خبر -

قم مسرور میلاد باب الحوائج(ع)به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در سالروز میلاد سراسر نور هفتمین خورشید ولایت، حضرت امام موسی کاظم(ع) مملو از ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت است که از جای جای ایران اسلامی خود را به این مکان مقدس رسانده اند تا میلاد پدر بزرگوار شان را تبریک بگویند.


زائران و مجاوران آستان مقدس و نورانی دختر هفتمین خورشید،امام کاظم علیه السلام با شاخه‌های گل و سلام و صلوات و عرض تبریک به بانوی کرامت، شور و حالی معنوی  ویژه‌ای به این بارگاه منور داده اند.

جای جای شهرمقدس قم چراغانی و آذین بندی شده است و و با برپایی جشن و شادمانی میلاد هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حال و هوای ویژه‌ای گرفته است.


آستان مقدس حضرت معصومه (س) به مناسبت این میلاد فرخنده  برنامه‌های شاد و متنوعی، چون مدیحه سرایی، مولودی خوانی، و همچنین سخنرانی‌های مذهبی را برای زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت (ع) تدارک دیده است.


عاشقان عصمت و طهارت در بسیاری از نقاط شهر قم ایستگاه‌های صلواتی برپا کرده اند و با پخش شربت و شیرینی ارادت خود را به ساحت امام کاظم(ع) نشان می‌دهند.


آیین جشن و شادمانی به مناسبت میلاد باب الحوائج حضرت امام موسی کاظم(ع) در مساجد به ویژه مسجد مقدس جمکران، بقاع امامزادگان و دیگر اماکن مقدس و مذهبی قم با حضور دلدادگان اهل بیت علیهم السلام برپا است.

انتهای پیام/ش


حال و هوای شهر قم در سالروز میلاد امام کاظم (ع)

نظر شما