شناسهٔ خبر: 34886434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معارفه رئیس هیات اندیشه ورز سازمان بسیج استان

صبح امروز در آیینی رئیس هیأت اندیشه ورز سازان بسیج کارگران و کارخانجات استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج، با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی پروانه نیک مرام به عنوان رئیس هیأت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان و سرگرد صفا دوست به عنوان مسئول سازمان بسیج کارگری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این مراسم گفت: اگر برای رفع مشکلات و گرفتاری‌های حوزه کارگران، کارفرمایان و واحدهای تولیدی کنار هم باشیم درصد موفقیت بیشتر می شود.
 
پروانه نیک مرام افزود: در این مدت تلاش کردیم که مشکلات حوزه کارگران و کارفرمایان به حداقل برسد که اینگونه هم شده است و الان کمترین مشکلات را در این رابطه داریم و حتی تجمع کارگران را در جلوی دستگاه‌های سیاسی استان کمترشاهد هستیم.
 
سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، گفت: صنعتگران همانند رزمنده جنگ اقتصادی هستند که باید با آنها خیلی خوب برخورد کرد.
 
او در ادامه گفت: بسیاری از سرمایه گذاران و صنعتگران به دنبال این هستند که کارخانه و واحدهای تولیدی خودشان را فروخته و استان را ترک کنند.
سردار خرمدل با بیان اینکه ظرفیت و بستر لازم برای انجام کار هست افزود: فقط یک همت جمعی می‌خواهد که مسئولان آستین بالا بزنند و کارها را جلو ببرند.
 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: برای برون رفت از این وضعیت همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، باید به صنعتگران و کارخانه داران به عنوان یک رزمنده نگاه کنیم و آنها را مورد حمایت قرار دهیم.
 
انتهای پیام/ط

 

معارفه رئیس هیات اندیشه ورز سازمان بسیج استان

برچسب‌ها:

نظر شما