شناسهٔ خبر: 34886093 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

احیای لکه صنعتی ماهدشت 900 شغل ایجاد می کند

استاندار البرز گفت: احیای لکه صنعتی ماهدشت موجب شناسنامه دار شدن 45 واحد صنعتی می شود و 900 شغل ایجاد می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز ظهر امروز در جلسه شورای اداری البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: خود را برای برگزاری هرچه بهتر هفته دفاع مقدس آماده می کنیم؛ به استقبال ایام محرم و اربعین می رویم و تلاش ما بر آن است تا برنامه‌ها را پررنگ‌تر برگزار کنیم.

استاندار البرز با اشاره به دیدار مسؤولان دولت با مقام معظم رهبری یادآور شد: سه محور صحبت های رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند»، «فعالان اقتصادی سرداران جنگ امروز هستند» و «40 سال دوم انقلاب بهتر از 40 سال اول خواهد بود» در دستور کار ما قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه پیشرفت فعالیت بخش خصوصی نسبت به سال گذشته قابل تقدیر است، تصریح کرد: امیدواریم در جنگ اقتصادی و عملیات روانی تأثیرگذار باشیم و اجازه ندهیم کسی حافظین انقلاب را تخریب کند؛ با دانایی و هوشمندی می‌توانیم از ارزش های دینی و اخلاقی دفاع کنیم.

شهبازی با بیان اینکه تیم اقتصادی استان البرز پای‌کار بوده و فعالیت آن ها قابل تقدیر است، مطرح کرد: کلیدواژه‌هایی همچون رونق تولید باید مدنظر قرار گیرد و لازم است با تمام توان به تحقق و بهره‌گیری از اختیارات و ظرفیت‌های موجود بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد مشکل شهرک صنعتی اشتهارد مرتفع شده است، اذعان کرد: با احیای لکه صنعتی ماهدشت 45 واحد صنعتی شناسنامه دار شده و 900 شغل ایجاد می شود؛ بیش از 40 هزار نفر در استان باید مشغول به کار شوند و کاهش نرخ بیکاری نیز باید محقق شود.

استاندار البرز خط قرمز مدیران استانی و مردم و دولت را برقراری امنیت برشمرد و یادآورشد: کاهش مشکلات استان باید تسریع یابد و ملاقات و دیدارهای مردمی مسؤولان افزایش پیدا کند تا رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، بیان کرد: زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات با رفع مشکلات اقشار مختلف محقق خواهد شد؛ گونه های مختلف مردم باید به حضور در انتخابات ترغیب شوند و فرمانداران اصل بی طرفی را رعایت کنند.

شهبازی ضمن تشکر از دانشگاه‌های سطح استان، عنوان کرد: یک طرح نظرسنجی تحت عنوان اقدامی پژوهشی در سطح استان با هدف بررسی رضایتمندی مردم البرز از عملکرد و اقدامات مسؤولان اجرایی شود؛ این افکار سنجی ها ادامه خواهد داشت.

علی‌اصغر کمالی زاده، شهردار کرج نیز در این جلسه از اعزام 80 دستگاه اتوبوس برای ایام پیاده روی اربعین از سوی شهرداری کرج خبر داد و گفت: این تعداد اتوبوس علاوه بر جا به جایی مسافران به صورت رایگان تا مرز کشور، در عراق نیز به جا به جایی زائران کمک خواهند کرد.

شهردار کرج در ادامه اظهار کرد: اعتبار 15 میلیون تومانی و اعزام 200 پاکبان برای مناسب سازی مسیر پیاده روی اربعین نیز در دستورکار شهرداری کرج قرار دارد که با تصویب شورای شهر این امر محقق خواهد شد.

انتهای پیام/پ/1102/س/3/ر

نظر شما